تمامی ادارات روابط عمومی خود را فعال کنند

فرماندار شیروان گفت: تمامی ادارات روابط عمومی های خود را قوی و فعال کنند تا در جهت انعکس اخبار از سوی خبرنگاران مشکلی نداشته باشند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی؛ دولت اسماعیل زاده روز پنج شنبه (14 اردیبهشت ماه) در نخستین جلسه شورای اداری این شهرستان ضمن انتقاد از ضعف ادارات این شهرستان در بحث روابط عمومی اظهارکرد: بسیاری از دستگاه ها روابط عمومی ندارند، ادارات باید در جهت جهاد تبیین با اصحاب رسانه های رسمی دارای مجوز، نشست خبری برگزار کنند و اقدامات خود را حتما رسانه ای و تعامل و  ارتباط  خود را با رسانه ها قوی تر کنند.

وی خاطرنشان کرد: ادارات شهرستان از تمام ظرفیت‌های موجود برای خدمت به مردم و تکریم ارباب رجوع استفاده کنند و با توجه به خشکسالی های امسال، بانک ها در بحث تسهیلات و وام‌های تبصره ای توجه ویژه داشته باشند و کم کاری نکنند.

اسماعیل زاد عنوان کرد: همچنین ادارات کار و تامین اجتماعی پیگیر بحث مصوبات بیمه قالیبافان و کارگران باشند.

نماینده عالی دولت در شیروان با توجه به جایگاه و مقام والای شهدا در جامعه اسلامی تصریح کرد: دیدار خانواده های شهدا باید در اولویت نخست و برنامه ادارات قرار گیرد و همچنین همه‌ دستگاه ها چه خدمات رسان چه حمایتی و غیره در حد بودجه و توان خود به برگزاری یادواره شهدا کمک کنند.

در پایان جلسه رؤسای حوزه علمیه آیت االله حکیم، امور آب و فاضلاب  و  مرکز فنی و حرفه ای شهرستان گزارشی از فعالیت های صورت گرفته سال گذشته ارائه دادند و به برنامه های پیش‌بینی شده برای سال جدید پرداختند.

 

 

کد خبر 1264585

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha