اهتمام شورای شهر زنجان به تغییر اسامی معابر شهری به نام شهدا

به گفته ناصحی مقدم، به منظور زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و به پیشنهاد بنیاد شهید استان زنجان، تعدادی از معابر شهری تغییر و به نام شهدا مزین شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، مجید ناصحی، ظهر امروز در جمع  خبرنگاران که به مناسبت روز شورا تشکیل شده بود به تشریح برخی از اقدامات کمیته نامگذاری معابر شهری اشاره کرد و گفت: به پیشنهاد بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان اسامس تعدادی از معابری شهری تغییر و به نام شهدا مزین شد. 
 
 
وی با اشاره به مراجعه مردم به شورا در حوزه تورم و مسائل اقتصادی،  اجتماعی و فرهنگی گفت: این مراجعات به دلیل عدم شناسایی و دسته بندی به موقع مشکلات مردم است. 
 
 
رئیس شورای شهر زنجان ضمن انتقاد از عدم آشنایی مسئولان با مشکلات مردم، خاطرنشان کرد: بررسی و رفع مشکلات طرح تفصیلی جزو وظایف و تخصص اعضای شورای شهر است.
 
 
وی با بیان اینکه تشکیل شورا یک کار تجملاتی نیست و در راستای خواسته مردم و شهروندان برای احقاق حقوق شهروندی ایجاد می شود، افزود: مردم از شوراها انتظار جایگاه پارلمان محلی را دارند .
 
 
وی مراجعه مردم به شوراهای شهر را به حق خواند و گفت: نباید به خاطر وجود ضعف های قانونی جایگاه شورا را تضعیف کرد. 
 
 
ناصحی مقدم در ادامه بر ضرورت ایجاد تفرجگاه ها با ایجاد بوستان شهر تاکید کرد و افزود: بزودی طرح ترافیک شهری در زنجان اجرایی می شود.
کد خبر 1264655

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha