امامزادگان و بقاع متبرکه جزو مولفه‌های قدرت نرم نظام اسلامی هستند

حجت‌الاسلام سلیمانی‌فرد گفت: آستان مقدس امامزادگان، اماکن و بقاع متبرکه از مولفه‌های قدرت نرم جمهوری اسلامی هستند و دشمن با تخریب، تحریف و انتشار اخبار جعلی سعی دارد مردم را نسبت به مقدسات و مذهب بی اعتماد و بدبین کند.

حجت‌الاسلام روح‌الله سلیمانی‌فرد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان گلستان اظهارکرد: امروز ما در شرایط حساس و پیچیده‌ای قرار داریم و دشمن جنگ ترکیبی و شناختی همه جانبه‌ای را علیه مردم ایران به راه انداخته است. از یک سو دشمن تلاش می‌کند با تحمیل فشارهای اقتصادی، سبب بروز نارضایتی عمومی شود و از طرف دیگر نیز با ایجاد ناهنجاری‌های اجتماعی در جامعه تردید ایجاد کند.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان گفت: دشمن از همه این کارها فقط یک هدف را دنبال می‌کند و آن هم اینست که جمهوری اسلامی به اهداف والای خود دست پیدا نکند. امروز دشمنان ما درگیر مشکلات و اعتراضات زیادی در درون خود هستند.

 

وی افزود: برای عبور از این شرایط و بهبود وضعیت، تنها راه ما نصب‌العین قرار دادن فرمایشات رهبر معظم انقلاب است. وقتی مقام معظم رهبری، جهاد تبیین را به عنوان واجب فوری مطرح کردند یعنی همه افراد در مکان‌ها، زمان‌ها و جایگاه‌ها و جمع‌های مختلف مکلف هستند واقعیت‌ها را برای جامعه تبیین کنند.

 

حجت‌الاسلام سلیمانی‌فرد ادامه داد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ثمره خون هزاران شهید است و به دلیل همراهی مردم با ولایت مطلقه فقیه، توانستیم به قدرت‌های زورگو «نه» بگوییم و روی پای خودمان بایستیم.

 

وی گفت: تاریخ گواه است که در ۲۰۰ سال اخیر هر جنگی که به این کشور تحمیل شد بخش‌هایی از این سرزمین را جدا کردند اما بعد از پیروزی انقلاب با وجود همه غائله‌ها و حوادث و جنگ نظامی حتی یک وجب از خاک این کشور جدا نشد.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان در ادامه وقف را یکی از عرصه‌های اقتصاد اسلامی عنوان کرد و گفت: احیای کارکردهای وقف و موقوفات می‌تواند گره‌گشای بسیاری از مسائل و مشکلات باشد.

 

وی تصریح کرد: آستان مقدس امامزادگان، اماکن و بقاع متبرکه از مولفه‌های قدرت نرم جمهوری اسلامی هستند و دشمن با تخریب، تحریف و انتشار اخبار جعلی سعی دارد مردم را نسبت به مقدسات و مذهب بی اعتماد و بدبین کند

 

 

کد خبر 1264700

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha