برگزاری نخستین دوره لیگ قرآنی شهرستان البرز

نخستین دوره لیگ قرآنی شهرستان البرز در رشته های حفظ، قرائت و تفسیر قرآن کریم برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، نخستین دوره لیگ قرآنی شهرستان البرز در رشته های قرائت، حفظ کل قرآن کریم، حفظ 20 جزء، حفظ 10 جزء، حفظ جزء 30 و حفظ سوره های فجر تا پایان قران کریم و تفسیر با حضور بیش از 600 نفر از دانش آموزان مدارس شهرستان البرز برگزار می شود.

 

بر اساس اعلام ستاد برگزاری نخستین دوره لیگ قرآنی شهرستان البرز، این مسابقات در بخش قرائت ویژه برادران و خواهران از 14 اردیبهشت ماه آغاز شده و تا 17 اردیبهشت ماه ادامه دارد که شرکت کنندگان در این بخش باید قرائت خود را در قالب فایل صوتی در پیام رسال ایتا و شاد ارسال کنند.

 

در رشته حفظ کل قرآن کریم و حفظ 20 جز قران کریم، رقابت شرکت کنندگان در همه گروه های سنی یکشنبه 17 اردیبهشت ماه در مسجد رسول اکرم شهر الوند برگزار می شود.

 

در رشته حفظ 10 جزء قرآن کریم هم این مسابقات دوشنبه 18 اردیبهشت ماه ویژه برادران و خواهران در مقطع متوسطه اول و پایین تر از ساعت هشت تا 12 و متوسطه دوم و بالاتر از ساعت 14 تا 19 در مسجد رسول اکرم شهر الوند برگزار خواهد شد.

 

در رشته حفظ جزء 30 قرآن کریم رقابت ها ویژه برادران در همه گروه های سنی دوشنبه 18 اریبهشت ماه از ساعت هشت تا 19 برگزار و در بخش خواهران در مقطع متوسطه اول و پایین تر سه شنبه 19 اردیبهشت ماه از ساعت هشت تا 19  در مسجد رسول اکرم الوند و ویژه برادران و خواهران در همه گروه های سنی هم در 19 اردیبهشت ماه در کانون شهید مطهری الوند برگزار می شود.

 

 در رشته حفظ سوره های فجر تا پایان قرآن کریم هم این رقابت ها چهارشنبه 20 اردیبهشت از ساعت هشت تا 12 ویژه برادران در همه گروه های سنی و از ساعت هشت تا 19 ویژه خواهران در همه گروه های سنی در مسجد رسول اکرم شهر الوند برگزار خواهد شد.

 

در رشته تفسیر هم این مسابقات به صورت کتبی برگزار خواهد شد.

 

کد خبر 1264777

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha