برگزاری همایش بین المللی  «نقش دین و اخلاق در اقتصاد و جامعه» در پاکستان

کنفرانسی با عنوان «نقش دین، اخلاق، ارزش‌ها و معنویت در اقتصاد و جامعه» که توسط بنیاد هادی در اسلام آباد برگزار می‌شود، توجه گروه متنوعی از محققان و نمایندگان را از سراسر جهان به خود جلب کرده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از « dailyparliamenttimes»، با شروع سومین کنفرانس بین المللی اقتصاد الهی، پایتخت پاکستان به مرکز فعالیت های فکری تبدیل شده است.

 

این کنفرانس با عنوان «نقش دین، اخلاق، ارزش‌ها و معنویت در اقتصاد و جامعه» که توسط بنیاد هادی برگزار می‌شود، توجه گروه متنوعی از محققان و نمایندگان را از سراسر جهان به خود جلب کرده است.

 

به گفته اعضای کمیته سازماندهی مرکزی مجمع علوم اجتماعی اسلامی بنیاد هادی، هدف از برگزاری این کنفرانس به چالش کشیدن رویکردهای سنتی در اقتصاد و بررسی نقش دین، اخلاق، ارزش‌ها و معنویت در اقتصاد و جامعه است.

 

این کنفرانس سه روزه که اکنون در حال برگزاری است، فردا (یکشنبه 17 اردیبهشت) به پایان می رسد.

 

بسیاری از روسای گروه ها، اعضای هیئت علمی و دانش پژوهان کارشناسی ارشد دانشگاه های دولتی در این کنفرانس حضور دارند تا راه های جدید تحقیق در اقتصاد و علوم اجتماعی اسلامی را مورد بحث و بررسی قرار دهند.

 

برگزارکنندگان کنفرانس امیدوارند که بستری منحصر به فرد برای بحث و مناظره در مورد تلفیق دین، اخلاق و ارزش ها در اقتصاد فراهم کنند.

 

این کنفرانس با تمرکز بر نقش دین، اخلاق، ارزش‌ها و معنویت در اقتصاد، سهم بسزایی در توسعه رویکردهای جدید به اقتصاد و علوم اجتماعی دارد.

کد خبر 1264829

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha