جشن های مردمی در مساجد استان زنجان اجرا می شود

حجت الاسلام ناصر با اشاره به اینکه دهه کرامت فرصت مناسبی برای ترویج سبک زندگی رضوی است، گفت: شاخص ترین برنامه در زنجان جشن های مردمی در مساجد و هیات مذهبی مزین به نام حصرت معصومه(س) است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، حجت الاسلام علی ناصر، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان امروز در جلسه هماهنگی برنامه های دهه کرامت با اشاره به اینکه این دهه فرصت مناسبی برای ترویج سبک زندگی رضوی است، گفت: شاخص ترین برنامه در زنجان جشن های مردمی در مساجد و هیات مذهبی مزین به نام حصرت معصومه(س) است.

 

وی با بیان اینکه همه ساله خادمان رضوی در قالب کاروان زیر سایه خورشید در زنجان حاضر می شوند، ادامه داد: روز ولادت حضرت معصومه(س) به نام روز دختر نامگذاری شده است که امیدواریم از این روز برای الگوسازی برای دختران استفاده کنیم.

 

حجت الاسلام ناصر به شعار امسال روز دختر با عنوان«حضرت معصومه(س) بهترین دختر دنیا» اشاره کرد و افزود: تکریم از دختران به همین مناسبت مورد تاکید ستاد دهه کرامت در استان است.

 

وی با بیان اینکه پخت و توزیع نان صلواتی در مناطق محروم دردستور کار قرار گیرد، افزود: برگزاری مسابقات قرآنی، کتابخوانی، آذین بندی و نصب پرچم در مساجد، تولید محتوا در فضای مجازی و برگزاری جشن های مردمی در مساجد و اجرای سرود در 10 نقطه شهر با موضوع امام رضا(ع) از برنامه های پیشنهادی این دهه خواهد بود.

        

کد خبر 1264845

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha