حضور خبرنگاران افتخاری کانون های مساجد در دوره آموزشی روزنامه نگاری

دوره آموزشی روزنامه نگاری ساده، با مشارکت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی و محوریت خبرگزاری فارس، از صبح امروز، شنبه ۱۶ اردیبهشت ماه در اداره کل نوسازی مدارس استان، آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی؛ 20 تن از مدیران و رابطین و خبرنگاران افتخاری کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی با نکات و مباحث اولیه و مقدماتی خبرنویسی، عکاسی و مستندسازی فعالیت ها، در قالب دوره آموزشی «روزنامه نگاری ساده» آشنا می شوند.

این برنامه آموزشی به مدت دو روز برنامه ریزی شده که معاونت فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری، اداره کل نوسازی مدارس و نیز ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان در اجرای دوره مشارکت دارند.

روز اول این دوره آموزشی با آموزش های عکاسی موبایلی و خبرنویسی  مقدماتی  برنامه ریزی شده و روز دوم نیز آموزش ساخت ویدئو موبایلی، سواد رسانه و سوژه یابی را در بردارد.

"رقیه گریوانی"، "الهام صباحی"، "حسین معمری"، "آرزو رحمانی" و "دشت صبح"  مباحث آموزشی را برای شرکت کنندگان آموزش می دهند.


شرکت کنندگان این دوره برای حضور در دوره تکمیلی  و روزنامه نگاری پیشرفته که در آینده نزدیک از سوی خبرگزاری فارس برگزار می شود، معرفی شده و گواهینامه پایانی دریافت می کنند.



 



 

 

کد خبر 1264859

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha