طرح‌های ابتکاری کانون فرهنگی هنری امام حسن مجتبی(ع)  برای جذب بچه‌ها به مسجد

کانون فرهنگی هنری «امام حسن مجتبی(ع)» با برپایی حلقه‌های معرفتی، اجرای طرح‌هایی همچون «ساعت تفکر» و «قرار جمعه‌ها» و برگزاری مسابقات کتابخوانی گام‌های موثری در ایجاد پایگاه قرآنی برای بچه‌های مسجد برداشته است.

به گزارش خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان، کانون امام حسن مجتبی (ع) مسجد قمر بنی هاشم(ع) از کانون های مساجد فعال استان تهران است که در سال های گذشته بیش از دو هزار نفر عضو فعالیت های این کانون شده اند.

 

«حسن صمدی فرد»، در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان از برگزاری جلسات آموزش قرآن کریم ویژه نوجوانان خبر داد و گفت: برگزاری محافل انس با قرآن کریم، برپایی حلقه های معرفتی با موضوع تفسیر قرآن کریم از جمله برنامه های قرآنی کانون است.

 

 

 

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امام حسن مجتبی(ع) مسجد قمر بنی هاشم(ع) با اشاره به برنامه «قرار جمعه ها»، بیان کرد: در این برنامه صبح های جمعه زیارت عاشورا قرائت و بازی های گروهی شاد و مفرح همراه با آموزش حرکات رزمی و نظامی و صرف صبحانه انجام می شود.

 

 

 

 

وی افزود: این کانون به صورت روزانه به منظور ترویج مفاهیم نهج البلاغه بخشی از مضامین این کتاب گهربار را برای مخاطبان به صورت صوتی در کانال مسجد بارگذاری می کند. همچنین برگزاری مسابقات کتابخوانی در مناسبت های مختلف و اجرای طرح «ساعت تفکر» به منظور بیان مباحث مذهبی و علمی در ساعت های مشخص از سوی کانون دنبال می شود.

 

 

 

 

صمدی فر با بیان اینکه این کانون فرهنگی هنری در بحث خدمت رسانی به اقشار محروم نیز فعالیت های گسترده ای دارد، خاطرنشان کرد: با برپایی «ایستگاه مهربانی»، به مدد اعضای جهادی کانون برای نیازمندان محلی کمک های نقدی و غیرنقدی جمع آوری و در مناسبت های مختلف اقدام به توزیع بسته های معیشتی میان اقشار کم برخوردار می کنیم.

 

کد خبر 1264883

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha