اگر جامعه قدر و منزلت معلم را بداند در تمام زمینه‌ها رشد خواهد کرد

رحیمی نژاد گفت: اگر جامعه قدر و منزلت معلم را بداند هم زمینه مشارکت و مسئولیت پذیری را افزایش می‌دهد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، پیش از ظهر امروز‌ به مناسبت فرارسیدن هفته بزرگداشت مقام معلم معاون وزیر و مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور، مدیران کل آموزش و پرورش، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان و اعضای ستاد بزرگداشت مقام معلم با آیت‌الله ناصری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد دیدار کردند.

 

محمد کاظم رحیمی‌نژاد در این دیدار گزارشی از وضعیت و برنامه‌های آموزش و پرورش استان در ایام گرامیداشت مقام معلم ارائه کرد و گفت: ستاد بزرگداشت مقام معلم استان از بهمن ماه کار خود را با هدف مردمی سازی، تجلیل و تکریم معلمان آغاز کرد.


مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد، اظهار داشت: اگر جامعه قدر و منزلت معلم را بداند هم زمینه مشارکت و مسئولیت پذیری را افزایش می‌دهد، هم از لحاظ تامین فیزیکی و تجهیزات و هم با همفکری و مشورت وضعیت مطلوبی را می توان رقم زد.

 


وی اذعان داشت: امسال با برنامه‌ریزی صورت گرفته با همکاری سپاه الغدیر و بسیج فرهنگیان استان شاهد حضور همه مسئولین استان جهت تقدیر و تجلیل از معلمان در مدارس هستیم.


رحیمی نژاد ديگر برنامه های این هفته را تکریم و تجلیل معلمان توسط ائمه جماعات در مساجد محلات و همچنین حضور اعضای انجمن اولیا و مربیان در مدارس و کلاس ها عنوان کرد.

 

مدیر کل آموزش و پرورش در پایان اضافه کرد: تا رسیدن به وضعیت ایده آل و مطلوب فاصله زیادی داریم و همه تلاشمان را برای تعالی هرچه بیشتر جایگاه معلمان در جامعه به کار خواهیم بست.

کد خبر 1264892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha