یادبود شهید غیرت «حمیدرضا الداغی» برگزار شد

بسیجیان و جهادگران شهرستان شیروان، مراسم گرامیداشت شهید جوان رشید حمیدرضا الداغی که به عنوان جوان غیرت ایرانی معروف شده را صبح روز یکشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه برگزار کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی، هیئت جوانان بنی هاشم علیه السلام شیروان، یادبود شهید غیرت حمیدرضا الداغی را با حضور بسیجیان و جهادگران پایگاه بسیج حضرت ابوالفضل علیه السلام و گروه جهادی شهید زرهرن شیروان با قرائت زیارت عاشورا و روضه خوانی برگزار کردند.

در این مراسم تمامی شرکت کنندگان که جوانان و بزرگسالان بودند، غم خود را در این حادثه بزرگ اعلام و اظهار همدردی کردند که این مراسم با سخنرانی و خواندن روضه توسط روحانی مراسم ادامه یافت.

"حمیدرضا الداغی" شامگاه هشتم اردیبهشت هنگامی که دو شرور در یکی از خیابان‌های سبزوار برای دو دختر جوان ایجاد مزاحمت کرده و قصد داشتند یکی از آنها را با خود ببرند، به دفاع از آنان برخاست که در درگیری با اراذل شرور، از ناحیه سینه و پشت مورد ضربات متعدد چاقو قرار گرفت و به شهادت رسید.

وی متولد سال ۱۳۵۶ در سبزوار و دارای مدرک کارشناسی معماری بود که در حوزه طراحی و نقشه کشی ساختمان فعالیت داشت. از این شهید بزرگوار یک فرزند دختر به یادگار مانده است.

کد خبر 1264933

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha