انس با قرآن کریم یکی از راهکارهای مقابله با تهاجم فرهنگی است

عرب خراسانی انس با قرآن کریم و معارف اهل بیت و عصمت و طهارت(ع) را یکی از راهکارهای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان عنوان کردوگفت: بركت در مسير قرآن زمينه‌ساز سعادت و رستگاري بشر و تقويت روحي و معنوي انسان می شود.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان؛«علی اکبر عرب خراسانی»- معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان درنشست با مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان ؛ با اشاره به ضرورت برگزاری مسابقات قرآنی گفت: برگزاری مسابقات قرآنی آشنایی دانش آموزان با معانی و زیبایی های کلام الهی را به همراه دارد.

 

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان با بیان اینکه برگزاری مسابقات قرآنی به تدریج باعث انس و تدبر بیشتر دانش آموزان با قرآن می شود افزود: دانش آموزان با شرکت در مسابقات قرآنی، با زیبایی های کلام الهی و سخنان اهل (ع) آشنا می شوند و این آشنایی تأثیر بسزایی در شناخت مسائل دینی و اعتقادی دانش آموزان دارد.

 

وی بركت در مسير قرآن را زمينه‌ساز سعادت و رستگاري بشر و تقويت روحي و معنوي انسان دانست و افزود: آموزش قرآن و جهت دهی فکر و ذهن دانش آموزان به سمت یادگیری قرآن از اهمیت خاصی برخوردار است.

 

عرب خراسانی ضمن اعلام آمادگی در راستای مشارکت وتشویق دانش آموزان برای شرکت درمسابقات قرآنی مدهامتان بیان کرد: برحسب وظیفه دینی و قرآنی، از همه ظرفیت و پتانسیل ها برای شرکت دانش آموزان در شانزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استفاده خواهد شد.

کد خبر 1264940

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha