کم کاری مدیران بزرگترین خیانت به کشور است

مصطفی پور با بیان اینکه امروز همه مسئولان بایستی جهادی و شبانه روزی به مردم خدمت کنند گفت : کم کاری مدیران بزرگترین خیانت به کشور است.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از رشت ، حسین مصطفی‌پور امروز ( یکشنبه ۱۷ اردیبهشت ) در آئین تکریم و معارفه سرپرست فرمانداری شهرستان رشت اظهار کرد : خدمت به مردم از وظایف مهم مدیران است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان بابیان اینکه از اهداف انقلاب اسلامی خدمت ارزشمتد به مردم و جامعه بود گفت : مردم همیشه در صحنه بودند و بایستی مورد توجه مدیران قرار گیرند همین حضور همیشگی مردم باعث شد تا توطئه دشمنان خنثی شود.

مصطفی پور افزود : امروز هدف دشمنان نا امید کردند مردم انقلابی و همیشه در صحنه است

وی با تاکید بر اینکه دشمناک انقلا ب و نظام از ضعف های داخلی بهره می گیرد خاطر نشان کرد : اگر این ضعف ها و مشکلات شناسایی و برطرف نشود دشمنان ضربات جبران ناپذیری وارد خواهند کرد.‌

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان با اشاره به اینکه امروز بهانه ای برای کم کاری وجود ندارد افزود: در دوران دفاع مقدس شهدا از جانشان گذشتند تا از انقلاب و کشور حراست و حفاظت کنند امروز نوبت مدیران است که از این آرمان ها حفاظت و در حل مشکلات کوشا باشند.‌
مصطفی پور خاطر نشان ساخت : کم کاری مدیران و مسئولان بزرگترین خیانت به کشور و مردم است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان افزود: باید همه مدیران به صورت انقلابی، شبانه روزی و جهادی به مردم خدمت کنند تا مشکلات سخت فعلی حل شود.

وی اظهار کرد: دولتمردانی سال‌های سال کار را رها کردند و توجهی به مشکلات نداشتند، آسیب‌های سنگینی به کشور وارد شد لذا دولت فعلی وارث مشکلات زیادی بود اما در این مدت مشکلات زیادی را حل کرددر این برهه هم حملات دشمنان نیز بیشتر شد.

کد خبر 1264993

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha