کاروان سفیران کریمه اهل بیت(ع) در زاهدان

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان گفت: به مناسبت دهه کرامت، کاروان سفیران کریمه اهل بیت (ع) به همراه پرچم بارگاه حضرت معصومه سلام الله علیها به زاهدان سفر خواهند کرد.

حجت الاسلام مهدی پودینه مدیر ستاد هماهنگی کانونهای فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهار داشت: امسال دهه کرامت از 31 خرداد تا 10 خرداد در سیستان و بلوچستان گرامی داشته می شود؛ هر ساله در آستانه دهه کرامت جلساتی برای استفاده از همه ظرفیت های دستگاه های اجرایی عضو ستاد دهه کرامت برگزار می شود تا برنامه های شادی برای مردم داشته باشیم.

 

وی با تاکید بر اینکه مردمی بودن رویکرد برنامه های دهه کرامت  خواهد بود، افزود: مردم را در برنامه ها دخیل کنیم و هدف اصلی ما  مشارکت مردم در جشن های دهه کرامت است و تنها دستگاه ها، هماهنگ کننده باشند.

 

 مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه جشن های دهه کرامت در مساجد، محلات، پارک ها و سالن های اجتماعات ادارات و دستگاه های اجرایی برگزار می شود، یادآور شد: با توجه به ظرفیت  و توان دستگاه های اجرای دارند یاریگر ما در برگزاری جشن های دهه کرامت باشند.

 

پودینه با اعلام اینکه جشن محوری در مسجد حضرت معصومه(س) زاهدان برگزار می شود، گفت: انتظار می رود دستگاه های اجرایی در برگزاری جشن محوری که در مسجد حضرت معصومه (س) که در حاشیه شهر و نقطه محروم زاهدان قرار دارد، حمایت کنند.

 

وی با بیان اینکه هماهنگی لازم برای سفر کاروان سفیران کریمه اهل بیت (ع) انجام شده است، افزود:اجرای سرود کانون فرهنگی و هنری مسجد بلال حبشی زاهدان در پارک ها و میادین و مکان عمومی و آذین بندی مساجد و محلات از جمله ویژه برنامه های دهه کرامت در سیستان و بلوچستان است.

کد خبر 1266021

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha