ورامین با فرهنگ مهدویت پیوند عمیقی دارد

امام جمعه موقت شهرستان ورامین گفت: ورامین با فرهنگ مهدویت پیوند عمیقی دارد و حرکت های نورانی در بخش های مختلف مهدویت شکل گرفته است.

به گزارش خبرگزاری شبستان  از شهرستان های استان تهران، حجت الاسلام سید محسن محمودی امام جمعه موقت شهرستان ورامین در آیین اختتامیه چله مهدویت در بخش رسانه های مهدوی که یکشنبه شب(۱۷فروردین) در شهرستان ورامین برگزار شد، گفت:انتظار ما از جوانان فعال و خوش ذوق این است که برای تحقق ظهور تلاش کنند و در گام دوم انقلاب اسلامی که مسئولیت همگان در این خصوص سنگین است جوانان بتوانند نقش مهمی ایفا کنند
وی با اشاره به سبقه تاریخی دیار پانزده خرداد بیان داشت: ورامین با فرهنگ مهدویت پیوند عمیقی دارد و در 15خرداد سال 42  مردم این دیار در دفاع از مرجعیت ندای نایب  امام زمان را به چشم دل پذیرفتند و حماسه ساز شدند.
حجت الاسلام محمودی رسانه را یک ابزار و بازوی قوی برای تحقق ظهور دانست و تصریح کرد :حوزه رسانه هم اکنون برای تحقق امر ظهور باید سنگ تمام بگذارد و با ابزارهای موجود بایستی پیام رسان و زمینه ساز باشد انتشار یک شعر، عکس، قصه و... می تواند دلی را منقلب و دلتنگ امام زمان نماید امروز هرکسی یک گوشی در دست دارد یک صاحب رسانه است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در پایان گفت: حرکت های نورانی در بخش های مختلف مهدویت شکل گرفته است و کسانی که در این عهدواره شرکت کرده اند با خودشان عهد ببندند که بتوانند برای امام زمان بازهم قدم بگذارند تا در آینده شاهد آثار ماندگاری باشیم.

کد خبر 1266039

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha