ده‌ها ویژه برنامه توسط کانون های فرهنگی مساجد برگزار می شود

سرپرست ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به پیش‌بینی دهها ویژه برنامه در دهه کرامت، گفت: این برنامه ها با همکاری جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی و دفتر آستان قدس رضوی در استان برگزار می شوند.

کریم لایقی اصل در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج، اظهار کرد: در ایام دهه کرامت برنامه های متنوعی طراحی و پیش بینی شده که این برنامه ها با همکاری جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی و دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شوند.

 

سرپرست ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه در دهه کرامت دهها برنامه در دستور کار قرار گرفته، ادامه داد: یکی از مهم ترین برنامه ها سرکشی از تعدادی از مدارس و همچنین نخبگان فعال مسجدی عضو کانون ها در مدارس بوده که از این افراد تجلیل خواهد شد.

 

وی خاطرنشان کرد: با همکاری بیمارستان ها و دفتر آستان قدس رضوی در استان از خانواده های که صاحب فرزند به ویژه فرزند دختر می شوند با اهدای کارت تبریک و هدیه ای از آنها تجلیل خواهد شد.

 

لایقی اصل در ادامه، یادآور شد: طبق رایزنی با مدیرکل کمیته امداد استان، تفاهم‌نامه‌ای به منظور واگذاری مجتمع بزرگ فرهنگی، تفریحی این نهاد واقع در روستای گردشگری دهنو برای استفاده اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد منعقد خواهیم کرد.

 

سرپرست ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: همچنین تفاهم‌نامه‌ای به منظور واگذاری امور آموزشی و اشتغال زایی زنان و دختران روستایی عضو کانون های فرهنگی و هنری مساجد جهت تقویت بنیه اقتصادی خانواده های آنها نیز منعقد خواهد شد.

کد خبر 1266065

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha