آغاز ثبت نام مسابقات قرآن اوقاف با محوریت بقاع متبرکه

حجت الاسلام واحدی از آغاز ثبت نام چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه خبر داد.

حجت الاسلام عبدالله واحدی، با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ و معارف قرآنی در جامعه به ویژه در بین نسل جوان و نوجوان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان مرکزی گفت: قرآن نور و چراغ هدایت است و تمسک به این کتاب الهی راه سعادت و سلامت را به انسان ها نشان می دهد.

 

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی با اشاره به فعالیت های این سازمان در راستای ترویج فرهنگ و معارف اسلامی و قرآنی افزود: برگزاری کلاس ها، محافل و مسابقات قرآنی در دستور کار این اداره است.

 

وی با اشاره به آغاز ثبت نام چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه ادامه داد: از عموم علاقه مندان دعوت میشود، جهت ثبت نام در بخش های (آوایی_گروهی_معارفی عمومی و معارفی تخصصی) از تاریخ ۱۶ اردیبهشت لغایت ۱۵ خرداد به درگاه www.quraniran.ir مراجعه نمایند.

 

این مقام مسئول با بیان اینکه بخش آوایی انفرادی است، اظهار کرد: علاقمندان می توانند در مسابقه حفظ (۵،۱۰،۲۰،۳۰جزء)قرآن کریم، قرائت، ترتیل، اذان و دعاخوانی ثبت نام کنند.

 

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی همچنین به بخش گروهی این دوره از مسابقات اشاره کرد و ادامه داد: مدیحه سرایی و همخوانی قرآن کریم در این بخش برگزار می شود.

 

حجت الاسلام واحدی با بیان اینکه بخش معارفی عمومی است، اظهار کرد: در این بخش شرکت کنندگان می توانند در ترجمه سوره های یاسین و الرحمن با هم به رقابت بپردازند.

 

وی در ادامه با اشاره به اینکه بخش معارفی تخصصی است، خاطر نشان کرد: معارف قرآن کریم، معارف نهج البلاغه، معارف صحیفه سجادیه بخش هایی است که علاقمندان می توانند در آن شرکت و با هم به رقابت بپردازند.

کد خبر 1266088

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha