کارگاه آموزشی «زندگی پویا» به منطقه علی آباد رسید

آموزش مهارت های زندگی با عنوان «زندگی پویا» به همت ستاد هماهنگی کانون های مساجد خراسان شمالی در روستای علی آباد و به همت اهالی مسجد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی؛ کارگاه آموزشی «زندگی پویا» به همت اهالی مسجد و محوریت کانون فرهنگی و هنری مهدویت روستای علی آباد بجنورد برگزار شد.


حجت الاسلام «رضا احمدی فر» از اساتید حوزه علمیه و مشاورین خانواده و رییس ستاد اقامه نماز خراسان شمالی در این کارگاه، مباحثی در خصوص مهارت های زندگی را به شرکت کنندگان آموزش داد.

 



این کارگاه با برگزاری مراسم یادبود، معلم فقید روستای علی آباد  مرحوم "موسی علی آبادی" همراه شد.



همچنین پیش از کارگاه آموزشی فوق، اهالی مسجد از معلمان مدرسه نشاط به مناسبت روز معلم و نیز کادر خانه بهداشت روستا به مناسبت هفته سلامت قدردانی کردند.



آموزش مهارت های زندگی در روستای ناوه بجنورد


«بوالقاسم ياهويي» مديرکانون‌ فرهنگي و هنري امامت روستاي ناوه بجنورد هم گفت: این کارگاه با هدف ارتقاء مهارت های زندگی و تحکیم بنیان خانواده برگزار شد.

 


 

وی اضافه کرد: حجت الاسلام «علی رنجبر» از مشاورین خانواده، در این کارگاه، مباحثی در خصوص مهارت های زندگی را به شرکت کنندگان آموزش داد.


آگاهی های قبل از ازدواج، مهارت های زندگی، تربیت فرزند و نیز فضای مجازی؛ تهدیدها و فرصت ها از اهم بخش های مدنظر در  کارگاه های آموزشی «زندگی پویا» است که به همت ستاد هماهنگی کانون های مساجد خراسان شمالی طراحی و در مساجد مناطق مختلف اجرا می شود.

 

 


 

کد خبر 1266159

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha