امکان برقراری پروازهای حج و عتبات از لرستان فراهم می‌شود

زیویاربا اشاره به زیرساخت‌ها و امکانات مناسب فرودگاه شهدای خرم‌آباد، گفت: امکان برقراری پروازهای حج و عتبات از لرستان فراهم می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، فرهاد زیویار امروز در جلسه ای که حضور در سازمان حج و زیارت، با برگزار شد، با اشاره به  زیرساخت‌ها و امکانات مناسب فرودگاه شهدای خرم‌آباد، گفت:این فرودگاه برای ارائه‌ خدمات و تشریفات پروازی به حجاج بیت‌الله‌الحرام آمادگی دارد.

استاندار لرستان با اشاره به تعطیلی فرودگاه کرمانشاه، افزود: با توجه به سیاست‌های کلان دولت و اینکه تمام زائران با استفاده از ظرفیت داخلی و ناوگان شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران اعزام و پذیرش می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: در راستای تسهیل هر چه بیشتر اعزام زائران غرب کشور برای حج تمتع سال ۱۴۰۲ از  فرودگاه خرم‌آباد استفاده شود.

رئیس سازمان حج و زیارت هم در این دیدار ضمن قول مساعد برای  برقراری پروازهای حجاج از مبدا خرم‌آباد، عنوان کرد: با توجه به مدت زمان بسیار اندکِ سازمان حج تا شروع اعزام کاروان‌های حج ۱۴۰۲ پیگیری‌های لازم برای اعزام زائران از فرودگاه خرم‌آباد برای سفرهای زیارتی حج تمتع، عمره مفرده، عتبات عالیات و سوریه انجام و از ظرفیت فرودگاه شهدای خرم‌آباد استفاده خواهد شد.

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان، مدیر حج و زیارت استان و مدیر فرودگاه شهدای خرم‌آباد در این دیدار حضور داشتند.

کد خبر 1266178

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha