اجتماع خانواده ۳ هزار نفری هلال احمر گلستان برگزار شد

همزمان با روز جهانی صلیب سرخ و یکصد و یکمین سالگرد تاسیس هلال احمر، اجتماع بزرگ خانواده سه هزار نفری هلال احمر گلستان عصر امروز (دوشنبه ۱۸ اردیبهشت) همزمان با سراسر کشور در گرگان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، روابط عمومی جمعیت هلال احمر گلستان، قاسم غریب آبادی در این مراسم با اشاره به شعار هفته هلال احمر، گفت: این هفته به نام «هلال، نشان امید» نامگذاری شده است و امدادگران هلال احمر در حوادث و بحران ها با حضور خود نور امید را در جان گرفتاران زنده می کنند.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان با اشاره به خدمات صورت گرفته از سوی این نهاد، افزود: کلنگ زنی پروژه مسکن کارکنان و امدادگران فعال استان از اقداماتی است که به زودی انجام می شود.

 

 

وی ادامه داد: هلال احمر گلستان در یکسال گذشته موفقیت و افتخارات بزرگی را کسب کرده و امسال زحمات و تلاش های شبانه روزی مجموعه همکاران و اعضای داوطلب نتیجه داده است.

 

غریب آبادی از بهره مندی رایگان همه جوانان عضو هلال احمر استان از زمین چمن و سالن های ورزشی تحت اختیار جمعیت هلال احمر استان خبر داد و گفت: کارخانه روغن زیتون بندرگز نیز با حمایت رئیس سازمان جمعیت هلال احمربه مالکیت استان گلستان درآمده است.

 

 

حجت الاسلام والمسلمین یعقوب مهدوی نیز با تبریک هفته هلال گفت: پبامبر گرامی اسلام می فرماید: «مَنْ سَمِعَ رجلا ینادی یا لَلْمُسْلِمینَ فَلَمْ یجِبْهُ فَلَیسَ بِمُسْلِمٍ» هرکس بشنود صدای انسانی را که فریاد می‌‏کند: «یا لَلْمُسْلِمینَ» ای مسلمانان به فریاد من برسید، و او را کمک نکند، مسلمان نیست».

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر گلستان نیز در این مراسم افزود: باید از زحمات امدادگران، نجاتگران، جوانان و داوطلبان هلال احمر در سیل، زلزله، جاده ها، ایام کرونا و موقعیت های مختلف که برای کمک و نجات مردم تلاش می کنند تشکر و قدردانی شود.

 

حمیدرضا آقاملایی، عضو شورای جمعیت هلال احمر نیز گفت: موفقیت های کسب شده در استان گلستان نتیجه کار تیمی و شبانه روزی همه کارکنان، امدادگران، جوانان و داوطلبان در سراسر استان و در صدر آن مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان است.

 

 

وی افزود: زحمات و تلاش های مجموعه جمعیت هلال احمر استان سبب انتخاب برتری مدیرعامل استان گلستان در بین مدیران هلال احمر کشور شده تا هلال احمر استان همچون نگینی در کشور بدرخشد.

 

آقاملایی گفت: تمام تلاشم را در شورای عالی جمعیت هلال احمر کشور برای مردم استان به ویژه کارکنان و داوطلبان هلال احمر انجام خواهم داد.

 

 

کد خبر 1266192

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha