حضرت معصومه (س) در معیارهای ارزشی اسلام پیشتاز بود

جابری، گفت: حضرت معصومه (س) در معیارهای ارزشی اسلام پیشتاز بود همچنین در علم، كمال، تقوا و قداست جایگاه ارزشمندی داشت.

مسعود جابری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه  با اشاره به برنامه های روز دختر در ایام دهه کرامت گفت: نامگذاری روز دختر در ایام دهه کرامت  فرصتی ارزشمند برای شناخت بهتر شخصیت  حضرت معصومه (س) و جایگاه معنوی ایشان در جهت رواج ابعاد وجودی آن حضرت در میان دختران و بانوان جامعه اسلامی است همچنین الگو برداری از آن شخصیت بزرگوار بهترین راه دستیابی دختران امروز و مادران فردای ایران اسلامی به زندگی سالم، موفقیت، سعادتمندی و بهروزی است.

 

 معاون توسعه و برنامه ریزی فرماندار اسلام آباد غرب با اشاره به نقش دختران در جامعه ،افزود: دختران نقش بسیار مهمی در خانواده و جامعه دارندلذا آنها در آینده مسئولیت اداره کانون خانواده را که مهم ترین عنصر یک جامعه است، عهده دار می شوند و وظیفه ی تربیت نسل های آینده نیز به عهده آنهاست. اگر یک دختر به خوبی تربیت شده وبرای زندگی خانوادگی و اجتماعی آماده شود، می تواند سعادت و خوشبختی نسل آینده را تضمین کند.

 

وی خاطر نشان کرد: برنامه های متنوعی به مناسبت دهه کرامت و روز دختر به همت متولیان مربوطه و مسئولان در سطح شهر برپا می شود همچنین آذین بندی محلات، مساجد و ادارات و نهادهای دولتی و برگزاری جشن های محله محور و خانگی از مهمترین برنامه های دهه کرامت خواهد بود.

 

جابری تصریح کرد: همدلی اقشار مختلف مردم برای برپایی دهه کرامت نشان از جایگاه اهل بیت (ع) و به ویژه امام رضا (ع) و حضرت فاطمه معصومه (س) دارد.

 

معاون توسعه و برنامه ریزی فرماندار اسلام آباد غرب، اظهار کرد: زنان جامعه اسلامی باید این بانوی کریمه را الگو و سرمشق خود قرار داده و عزت نفس را به بهای بی ارزش چشم و هم چشمی نفروشند و عفت و کرامتی را که سرمایه اصلی دختران و زنان این سرزمین است حفظ کنند.

 

 

 

کد خبر 1266200

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha