تعامل سازنده ادارات و سازمان ها بستر تقویت خدمت گزاری به مردم است

حجت الاسلام شهواری با اشاره با تاکید بر ضرورت رفع مشکلات شهری توسط شهرداری و شورای شهر خرم آباد، گفت: تعامل سازنده ادارات و سازمان ها بستر تقویت خدمت گزاری به مردم است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سعید شهواری امروز در دیدار با اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار خرم آباد، اظهار داشت: خدمتگزاری به مردم صورت نمی‌گیرد مگر اینکه بین  ادارت و نهادها، مجموعه دادگستری و سایر مجموعه ها یک تعامل سازنده و در حدود قانونی صورت بگیرد.

 

رئیس کل دادگستری استان لرستان همچنین با تاکید بر ضرورت رفع مشکلات شهر خرم آباد در راستای تقویت خدمت رسانی به مردم، افزود: در بحث ساخت و ساز غیرمجاز از سوی مدیران شهرداری باید اراده جدی وجود داشته باشد.

 

وی خاطرنشان کرد: جهت جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز لازم است پلیس قوی ساختمانی در شهر راه اندازی شود.

 

حجت الاسلام شهواری با تاکید به اینکه مجموعه دادگستری از شهرداری حمایت های قانونی خواهد داشت، افزود: حد نگاری و گرفتن سند کاداستر یکی از خواسته ها و مطالبات مهم دادگستری است که بایستی در آن تسریع شده و هیچ عذر و بهانه ای قابل قبول نیست.

 

رئیس شورای قضایی استان لرستان دیگر مشکل شهرستان خرم آباد را معضل سد معبرخواند و افزود: معضل سد معبر توسط یک قشر ضعیف از جامعه که مشکلات مالی و نیز عدم شغل دارند به وجود می آید و ما بایستی ابتدا جا مکان و زیرساخت لازم را برای این افراد فراهم کنیم و سپس اقدام به رفع سدمعبر نماییم.

 

وی خاطرنشان کرد: برای این کار راهکار لازم است و همچنین بایستی در این مورد هماهنگی و تعامل لازم بین همه دستگاه های اجرایی وجود داشته باشد.

 

حجت الاسلام شهواری در ادامه با اشاره به اینکه دو شعبه ویژه رسیدگی به دعاوی شهرداری در دادگستری استان فعال است، بیان کرد: خط قرمز ما رانت تبعیض و فساد است و باید زمینه سازان جرم برخورد جدی و بدون اغماض انجام خواهیم داد.

 

نماینده عالی دستگاه قضایی در استان لرستان با اشاره به این موضوع که کمبود پارکینگ عمومی در شهر خرم آباد یک معضل است، خاطرنشان کرد: باید برای رفع این دغدغه مردم با برنامه ریزی اقدام شود.

 

رئیس کل دادگستری لرستان اظهار کرد: شهرداری بایستی در بحث ماده صد به خوبی دقت کند و نمایندگان دستگاه‌های مختلف در کمیسیون ماده صد بایستی به تکلیف قانونی خود در این رابطه عمل کنند.

کد خبر 1266237

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha