دومین نمایشگاه بین المللی هنری اربعین در کربلای معلی برگزار می شود

دومین نمایشگاه بین المللی هنری اربعین به همت مرکز مطالعات و تحقیقات کربلای معلی برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از مرکز مطالعات کربلا، مرکز مطالعات و تحقیقات کربلای معلی دومین نمایشگاه بین المللی هنری اربعین را از 14 صفر در کربلای معلی برگزار می کند، به همین دلیل این مرکز از همه هنرمندان در سراسر جهان برای شرکت در این نمایشگاه دعوت به عمل آورد.

 

این مرکز درباره شرایط شرکت در این نمایشگاه اعلام کرد: موضوعات آثار هنری هنرمندان شرکت کننده باید بیانگر حماسه کربلا و سفر اربعین باشد که ارزش‌های شهادت، پهلوانی، ایثار و مقابله با ظلم را در برمی گیرد.

 

 باید اندازه تابلو هنری شرکت کننده در نمایشگاه (100×150 سانتی متر) باشد و نقاشی باید با توجه به کشیدگی آن به صورت عرضی روی بوم اجرا شود و نقاشی هایی که با این اندازه گیری یکپارچه مطابقت نداشته باشند، رد می شود.

 

 هر هنرمندی با یک تابلو می تواند در این نمایشگاه شرکت کنند، در صورت افزایش تعداد، نمایش یا تایید آن در نمایشگاه‌های بعدی انجام  می شود.

 

تابلوهای مناسب برای شرکت در این نمایشگاه توسط کمیته فنی تخصصی انتخاب می شوند.

 

هنرمند شرکت کننده باید یک عکس شخصی به همراه مختصری از بیوگرافی خود را ارسال کند، مرکز مطالعات و تحقیقات کربلا کتاب هنری شامل آثار شرکت کنندگان در این نمایشگاه را  به همراه تصویر هنرمند و زندگینامه وی صادر می کند.

 

آخرین مهلت دریافت آثار شرکت کنندگان تا یکم محرم است. از شرکت کنندگان دراین نمایشگاه با اهدای هدایا و لوح سپاس تجلیل خواهد شد.

کد خبر 1266266

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha