دومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی جنوب کرمان آغاز به کار کرد

امروز (۱۹ اردیبهشت ماه) دومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی جنوب کرمان در شهر جیرفت آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، امروز (۱۹ اردیبهشت ماه) دومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی جنوب کرمان در شهر جیرفت آغاز به کار کرد.
بهرام مسلمی مهنی در آیین افتتاح دومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی جنوب کرمان، گفت: امام رضا (ع) چشمه جوشانی از کمال، معرفت و خوبی ها است و جشنواره های رضوی همه تشنگان هنر را سیراب می کند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان ابراز کرد: هر ساله جشنواره های رضوی در ایران و جهان برگزار می شود که این جشنواره ها با گرد هم آوردن هنرمندان و مشتاقان رضوی  به خلق آثار فاخر هنری می انجامد.

وی یکی از اهداف برگزاری جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی را ترویج اندیشه امامت برشمرد و اظهار کرد: ترویج معارف دینی و رضوی با استفاده از هنر تئاتر و شناسایی پدیدآورندگان آثار فاخر هنری از سایر اهدافی است که این جشنواره دنبال می کند.
مسلمی مهنی تصریح کرد: امروز با همکاری، همگرایی و هم افزایی دستگاه های اجرایی شاهد افتتاح دومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی در جنوب کرمان هستیم.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان یادآور شد: بخش رقابتی جشنواره از عصر امروز با حضور ۱۶ گروه هنری از سطح کشور آغاز می شود و جنوب کرمانی ها می توانند از ساعت ۱۶ عصر تا ۱۱ شب جهت تماشای اجرای گروه های هنری به پارک ولیعصر جیرفت مراجعه کنند.

کد خبر 1266285

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha