احیاء مسجد قرآنی هدفمند راهبرد کانون های فرهنگی هنری مساجد در جشنواره قرآنی مدهامتان است

حجت الاسلام مرادی گفت: جریان سازی فرهنگی قرآنی در قالب شبکه سازی مساجد با هدف تأمل و توجه به آیات الهی قرآنی یکی از فرمایشات رهبرمعظم انقلاب است که در این خصوص کانون های فرهنگی هنری مساجد می توانند پیشتاز باشند.

حجت الاسلام مرادی با اشاره به اهمیت بهره مندی از ظرفیت قرآنی کانون های فرهنگی هنری مساجد در قالب جشنواره مدهامتان به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: تحقق مسجد قرآنی هدفمند راهبرد کانون های فرهنگی هنری مساجد در جریان جشنواره قرآنی مدهامتان است.

 

مدیر ستاد اقامه نماز استان البرز افزود: جریان سازی فرهنگی قرآنی در قالب شبکه سازی مساجد با هدف تأمل و توجه به آیات الهی قرآنی یکی از فرمایشات رهبرمعظم انقلاب است که در این خصوص کانون های فرهنگی هنری مساجد می توانند پیشتاز باشند.

 

وی با اشاره به اهمیت برپایی جشنواره قرآنی مدهامتان به عنوان یکی از جشنواره های ملی قرآنی ویژه فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد اظهار کرد: برنامه ریزی ویژه برنامه های معرفتی با رویکرد مسجد محور همواره برکات خاصی داشته است که در این خصوص می توان انتظار رشد و پویایی هرچه بیشتر را داشت.

 

حجت الاسلام مرادی توضیح داد: همراهی و هم اندیشی نوجوانان و جوانان مسجدی زمینه رشد بلوغ ایمانی و اجتماعی را فراهم کرده است به ویژه آنکه این عزیزان الگویی برای دیگر نوجوانان و جوانانی هستند که دل در گرو مسجد و معنویت دارند. 

 

مدیر ستاد اقامه نماز استان البرز خاطرنشان کرد: ضروری است نهضت بازگشت به مساجد را با توجه به نیاز و ضرورت امروز جامعه جدی بگیریم و در این مسیر از تمامی برنامه های مسجدمحور به ویژه در بحث قرآنی استفاده کنیم.

 

 

کد خبر 1266386

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha