موفقیت بسیج سازندگی در خنثی کردن توطئه های دشمنان

علیزاده گفت: بسیج سازندگی یکی از نهادهایی است که جوشش و حرکت جهادی سریع با هدف رفع محرومیت زدایی و تسهیل امور و نیز خنثی نمودن توطئه های دشمنان در ذات آن وجود دارد و توانسته است در زمینه اشاعه فرهنگ بسیج در جامعه به خوبی کار کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، حسن علیزاده-فرماندار بشرویه- صبح امروز (۲۰ اردیبهشت) در دیدار با با مجموعه اعضای بسیج سازندگی بشرویه اظهار داشت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نهادهایی با فرمان امام راحل تشکیل شد که در ذات آنها جوشش و حرکت جهادی سریع با هدف رفع محرومیت زدایی و تسهیل امور و نیز خنثی نمودن توطئه های دشمنان است.

 

وی در ادامه بیان کرد: یکی از این نهادها که به خوبی در حوزه اشاعه فرهنگ بسیج و پرکردن اوقات فراغت جوانان هم تلاش می کند، بسیج سازندگی است.

 

فرماندار بشرویه ادامه داد: ایده تاسیس بسیج سازندگی را مقام معظم رهبری مطرح کردند و بعد از آن شاهد حضور بسیج سازندگی در حوزه های مختلف سازندگی، کشاورزی، بهداشت و درمان و بحران ها بودیم.

 

علیزاده با اشاره به زلزله سال گذشته در شهرستان بشرویه گفت: مادر سال گذشته در بحث بحران های زلزله و انرژی کمک های خوب بسیج سازندگی را داشتیم که قابل تقدیر است. 

 

وی افزود: بسیج سازندگی در مسائل سازندگی در سطح شهرستان، راه های کشاورزی، آبرسانی و سایر پروژه ها، کمک های مومنانه و خدمات اردوهای جهادی اقدامات قابل توجهی داشته است. 

 

فرماندار شهرستان بشرویه در پایان گفت: امیدواریم با همدلی و تعامل و روحیه انقلابی که در مجموعه های شهرستان است به خوبی کارها را به پیش بریم و سال ۱۴۰۲ در اشاعه فرهنگ بسیج در شهرستان بیشتر گام برداریم.

کد خبر 1266390

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha