تقدیر از دانش آموزان آران و بیدگلی در رویداد فرهنگی هنری سرزمین افسانه ها

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل از تقدیر از دانش آموزان آران و بیدگلی شرکت کننده در رویداد فرهنگی هنری سرزمین افسانه ها خبر داد.

روح اله قربانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: دانش آموزان آران و بیدگلی «مهسا باقری» و «ابوالفضل خاکی» در رویداد فرهنگی هنری مسابقه ملی نقاشی با موضوع فرهنگ ایران و چین تقدیر شدند.

 

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل افزود: در این جشنواره که با عنوان "سرزمین افسانه ها" توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و سفارت چین برگزار شد، ۶ کودک و نوجوان از منطقه کاشان و آران و بیدگل مفتخر به دریافت لوح تقدیر شدند.

 

قربانی ادامه داد: دانش آموزان محمدامین الهی، حورا بابایی، مهسا باقری، آتنا حمیدی، زهرا رضایی پناه و ابوالفضل خاکی با حمایت مرکز ارتباطات شهرداری کاشان، با خلق و ارائه آثاری از فرهنگ ایران و چین در این رویداد فرهنگی هنری شرکت کردند.

 

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل افزود: لوح تقدیر دوزبانه این هنرمندان کودک و نوجوان به امضای رایزن فرهنگی سفارت چین و مدیر مرکز آفرینش های ادبی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان رسیده است.

کد خبر 1266409

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha