دهه کرامت، ادامه ارزش های انسانی در سایه آموزه های دینی است

به گفته حجت الاسلام احمدی، دهه کرامت تجلی کرامت انسانی در وجود فرزندان امام موسی بن جعفر(ع) و ادامه ارزش های انسانی در سایه آموزه های دینی و قرآنی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، حجت الاسلام سعید احمدی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان امروز در جمع خبرنگاران با تشریح برنامه های دهه کرامت اظهار کرد: بارگاه مطهر امام رضا(ع)، حضرت معصومه(س) و حضرت شاهچراغ(ع) برکتی برای مردم ایران است و هرچه داریم از برکات نور این بزرگان است.

 

وی با بیان اینکه دهه کرامت فرصت خوبی برای تبیین جایگاه امامت و ولایت است، گفت: بزرگداشت دهه کرامت و اجرای طرح مهرواره محله همدل و جشنواره ملی گوهرشاد که در حوزه حجاب و عفاف است از رسالت های ما و وظیفه همگانی استو

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان به در پیش بودن ایام تابستان و اوقات فراغت جوانان و نوجوانان اشاره کرد و گفت: کمیته اوقات فراغت در این مجموعه تشکیل شده است.

 

وی هجمه فرهنگی دشمن و تلاش آنان برای هدف قراردادن جوانان و نوجوانان کشورمان را مورد تاکید قرار داد و گفت: باید از ظرفیت هایی که در مجموعه های فرهنگی استان وجود دارد برای غنی سازی اوقات فراغت این قشر استفاده کرده و اجازه برنامه ریزی دشمن برای نوجوانان و جوانان را ندهیم.

کد خبر 1266421

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha