امنیت و اقتدار امروز را مرهون خون شهدا هستیم

حجت الاسلام شهسواری، با بیان اینکه امنیت و اقتدار امروز را مرهون خون شهدا هستیم، گفت: امید است به پشتوانه خون شهدا، حضور جانبازان و ایثارگران و در سایه اجرای عدالت بتوان کارهای بزرگ و ماندگاری برای ملت انجام داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لرستان، حجت الاسلام سعید شهواری، امروز(20اردیبهشت)، در دیدار با جمعی از جانبازان، ایثارگران و خانواده شهدا اظهارداشت: برخورد با تبعیض و رانت و فساد اولویت کار ما در دادگستری است.

 

رئیس کل دادگستری لرستان افزود: حضور شما جانبازان و ایثارگران رزمندگان دفاع مقدس پشتوانه‌ای محکمی برای بنده است و تضمین می‌کنم که خون شهدا را ضایع نکنم و تمام تلاش خود را برای اجرای عدالت انجام دهم.

 

وی با اشاره به اینکه برای هر میز مدیریتی در این مملکت بیش از ۷۰ شهید تقدیم شده است، عنوان کرد: وضعیت کنونی ما به برکت خون شهیدان و جانفشانی خانواده ایثارگران است.

 

حجت الاسلام شهواری خاطرنشان کرد: همه ما مدیون و مرهون خون شهدا هستیم و با خدمت به مردم و اجرای عدالت باید در راه شهدا گام برداریم.

 

وی  اظهار امیدواری کرد که به پشتوانه جانبازان و ایثارگران بتوان در سایه اجرای عدالت کارهای بزرگ و ماندگاری برای ملت انجام داد.

 

کد خبر 1266422

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha