دومین جشنواره بین المللی موسیقی نوای مهر به میزبانی لرستان برگزار می شود

کریمی، از برگزاری دومین جشنواره بین المللی موسیقی نوای مهر به میزبانی لرستان خبر داد و گفت: این جشنواره در بخش مسابقه ایران، آواز جمعی، سبک آزاد و بخش بین الملل برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لرستان، فریدون کریمی، امروز(20اردیبهشت)، در جمع خبرنگاران از برگزاری دومین جشنواره بین المللی موسیقی نوای مهرخبر داد و اظهارداشت: این جشنواره تیرماه ۱۴٠۲ در لرستان برگزار می شود.

 

مسئول بسیج هنرمندان لرستان افزود: جشنواره بین‌المللی موسیقی نوای مهر در بخش مسابقه ایران، بخش آواز جمعی، سبک آزاد و بخش بین الملل برگزار خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه جشنواره بین المللی موسویقی نوای مهر با حضور گروه‌های مختلف از سراسر کشور و پنج کشور حوزه مقاومت به میزبانی لرستان برگزار می شود، خاطرنشان کرد: حمایت از تولید آثار فاخر و بازشناسی محورهای جریان‌ساز را از مهم ترین اهداف این جشنواره است.

 

کریمی بیان کرد: با توجه به اینکه ترانه و موسیقی به عنوان ثروت ملل مختلف به خصوص کشورهای محور مقاومت است، گسترش گفتمان فرهنگی، ایجاد بستر مناسب برای تعامل و همکاری هنرمندان کشورها از دیگر اهداف جشنواره است.

 

وی در پایان حمایت از هنرمندان حوزه موسیقی را دیگر هدف جشنواره بین‌المللی موسیقی نوای مهر عنوان کرد.

 

وی تصریح کرد: شرکت‌کنندگان در بخش‌های مختلف می‌توانند آثار خود را از طریق ایمیل جشنواره ارسال کنند و ارسال آثار از طریق پستی امکان پذیر نیست.

کد خبر 1266445

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha