ناشران رایگان مشاوره می‌شوند

مرکز مشاوره «کلینیک نشر» در سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به ناشران خدمات مشاوره‌ای رایگان ارائه می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از ستاد خبری سی وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، «کلینیک نشر» با هدف ارائه خدمات حمایتی برای کمک به رشد، توانمندسازی و توسعه فعالیت ناشران به‌ویژه ناشران نوپا یرپا شده است و به صورت رایگان به ناشران حاضر در این دوره از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران مشاوره می‌دهد. 

 

 فعالیت‌های «کلینیک کتاب» در دو سطح خواهد بود؛ سطح «راه‌اندازی» برای ناشران کوچک یا شهرستانی که امکان دسترسی به تسهیلات ناشران تهرانی را ندارند و سطح «توسعه» برای توسعه ناشران بالغی که در مسیر توسعه خود و خدماتشان دچار مسائل و مشکلاتی شده‌اند.

 

 این کلینیک، به‌نوعی پلتفرمی برای پاسخ‌گویی به نیازهای بازیگران صنعت نشر است. به این صورت که ذی‌نفعان مختلف زیست‌بوم نشر و کتاب بر اساس یک یا چند نیاز، وارد کلینیک شده و از طریق ارتباط ‌گرفتن با متخصصان مختلف، موانع ورود آن‌ها به این عرصه کاهش داده می‌شود و توان رقابت‌پذیری‌‌شان افزایش خواهد یافت.

 

این کلینیک درباره برندینگ، بازاریابی دیجیتال، روابط‌عمومی و ارتباط با مشتریان، مشاوره تبلیغات و مشاوره سایت و شبکه‌های اجتماعی به ناشران خدمات ارائه می‌دهد. 

 

ناشران برای کسب اطلاعات بیشتر و درخواست نوبت مشاوره می‌توانند به سایت Book-lab.ketab.ir مراجعه کنند. 

 

سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ۲۰ اردیبهشت آغاز به‌کار کرده و  تا ۳۰ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ در مصلی امام خمینی (ره) و همزمان به‌صورت مجازی در ketab.ir ادامه دارد.

کد خبر 1266491

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha