۱۶ گروه هنری در بخش رقابتی دومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی به روی صحنه رفتند

شامگاه امشب با حضور پرشور مردم در دومین شب از دومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی جنوب کرمان ۱۶ گروه هنری از سطح کشور به روی صحنه رفته و به رقابت پرداختند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، شامگاه امشب با حضور پرشور مردم در دومین شب از دومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی جنوب کرمان ۱۶ گروه هنری از سطح کشور به روی صحنه رفته و به رقابت پرداختند.

گفتنی است؛ در اولین شب از دومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی جنوب کرمان ۱۶ گروه هنری به صورت آزمایشی تئاتر اجرا کردند اما امشب در رقابتی تنگاتنگ به روی صحنه رفتند.

امشب نمایشنامه های یادگاری از جیرفت (جنوب کرمان)، همه مکان همه زمان از فاریاب (جنوب کرمان)، امام رئوف ضامن آهو از مازندران شهر آمل، ابدی از تهران، باران طلا از همدان شهر ملایر، وعده سر خرمن از خراسان رضوی شهر تربت حیدریه، زندگی با طعم باروت از جیرفت (جنوب کرمان)، خشت عاشقی از خراسان رضوی مشهد، هاوار از کردستان شهر بوکان، از بال تا بال از لرستان، پانما اینجا است از گیلان شهر رشت، بساط از گیلان شهر لاهیجان، حکایت زنی که آبستن مهر بود از کرمانشاه، غریب نامه از آذربایجان شرقی شهر مرند، آقای خاص از ایلام، هشت خان از تهران شهر قرچک با تشویق حاضرین اجرا شدند و مورد نقد و بررسی هیئت داوران قرار گرفتند.
قرار است فردا شب در آئین اختتامیه دومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی جنوب کرمان یک گروه به عنوان برگزیده این جشنواره از سوی هیئت داوران برای شرکت در جشنواره فجر انتخاب می شود.

کد خبر 1266528

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha