زمینه و بستر فعالیت جوانان را در هلال احمر فراهم می کنیم

هاشمی گفت: امیدوارم بتوانیم با صلابت، همفکری و پویایی که اعضای جوانان جمعیت هلال احمر دارند برای فعالیت و شکوفایی آنها تلاش کنیم و در این خصوص از هیچ فعالیتی دریغ نخواهم کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از جمعیت هلال احمر استان زنجان، حکمت اله هاشمی، سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان در نشست صمیمی با اعضای جوانان ضمن تبریک روز جهانی صلیب سرخ و هفته هلال احمر افزود: جایگاه حوزه جوانان ویژه و با اهمیت است اگر در این حوزه بتوانیم ریشه ای فعالیت کنیم  رسالت هلال احمر تکمیل تر خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه به جوانان علاقمند و ارزش قائل هستم، یادآوری کرد: در همه برنامه های جوانان شرکت می کنم و با حضورم از اندیشه و تفکرات خوب تک تک شما حمایت خواهم کرد.

 

سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: همه مواردی که موجب بی انگیزه شدن جوانان هلال احمر شود آن موانع و نگرش ها را حذف می کنیم.

 

هاشمی ادامه داد: کسانی که موجب از بین رفتن انگیزه جوانان و موانعی برای رشد آنها ایجاد کنند آن شخص و گروه از دور فعالیت خارج می شوند.

 

وی تاکید کرد: زمینه و بستر را برای فعالیت های خوب جوانان که نگاهی سالم و پاک دارند در کنار و همراهی با آنان مهیا خواهیم کرد.

 

سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان با بیان اینکه در این مجموعه نباید نیرویی نا امید باشد، گفت: برنامه تحولی 6 ماهه محقق خواهد شد که یکی از کلید واژه های اصلی این تحول، ایجاد زیر ساخت که نیازمند بستر علمی و عملی در خصوص موضوع فعالیت هاست، باید عملیاتی شود.

 

هاشمی اظهارداشت: جایگاه شما جوانان بسیار با ارزش است، اندیشه ها و خلاقیت های جوانان هر لحظه در حال رشد و پویایی است که بهترین خلاقیت و ابتکارات هلال احمر را شما جوانان می توانید در حوزه های کاری رقم بزنید.

 

وی افزود: شما می توانید مغز متفکر سازمانی باشید که رسالت و اهداف آن منطبق با آیات قرآن بود و به فعالیت های هلال احمر در کتاب آسمانی اشاره شده است.

 

سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: بیشترین ابزارهایی که در فعالیت های سازمانی در همه حوزه ها مولفه اصلی به شمار می رود، همت و تلاش است.

 

هاشمی تاکید کرد: این مقوله در جوانان ضریب بالایی دارد چرا که پویا، در حال تفکر، خلق اثر، به دنبال حل مساله و دارای ذهنی خلاق هستند که در هلال احمر به وجود شما افتخار می کنیم.

 

وی افزود:  بتوانیم با صلابت، همفکری و پویایی که اعضای جوانان دارند برای فعالیت و شکوفایی آنها تلاش کنیم و در این خصوص از هیچ فعالیتی دریغ نخواهم کرد.

 

سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان با تاکید بر اینکه با وحدت و دوستی می توانید قله های پیشرفت را فتح کنید، گفت: شما جوانان امروز دغدغه حاکمیت را کاهش می دهید چرا که جوانانی را جذب هلال احمر می کنید که نگاه انسانی در آن دخیل است و خود حاکمیت نیز باید به آن جایزه بدهد.

 

هاشمی خاطرنشان کرد: آثار و فعالیت های شما جوانان هلال احمر در جمعیت جوانی بالاترین امتیاز را کسب کرده است. اندیشه ها، فکر و قلم های شما جوانان در فعالیت های جامعه و کاهش دغدغه های حکومت نقش مهمی دارد.

 

سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: وقتی نوعدوستی را در خود تقویت کردیم این مهم در خانواده و اجتماع نیز تسری خواهد یافت.

کد خبر 1266543

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha