تحکیم پیوند مسجد، قرآن و مردم از اهداف مسابقات قرآنی مدهامتان است

مظاهری گفت: تحکیم پیوند مسجد، قرآن و مردم از اهداف مهم برگزاری مسابقات قرآنی مدهامتان است.

محمدرضا مظاهری به خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: تحکیم پیوند مسجد، قرآن و مردم از اهداف مهم برگزاری مسابقات قرآنی مدهامتان است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: ترویج معارف قرآنی در جامعه، توجه به مساجد به عنوان پایگاه اصلی فعالیت های قرآنی و کشف استعداد های قرآنی و فراگیری فعالیت های قرآنی از دیگر اهداف برگزاری این دوره از مسابقات قرآنی است.

 

وی افزود: اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان با شرکت در شانزدهمين دوره مسابقات قرآنی مدهامتان در سه گروه سنی شامل کودکان زیر هفت سال، هفت تا ۱۶ سال و ۱۷ تا ۳۰ سال با هم به رقابت می پردازند.

 

مظاهری گفت: شانزدهمين دوره مسابقات قرآنی مدهامتان در رشته ‌های قرائت تحقیق، قرائت تقلیدی، مفاهیم، اذان، قرائت ترتیل، حفظ کل، حفظ جزء ۳۰، مکبری، قرائت نماز، استعدادیابی، معارف اهل‌بیت (ع) برگزار می شود.

 

خاطرنشان می شود: شرکت کنندگان برای حضور در این دوره از مسابقات تا ۳۰ اردیبهشت ماه جاری فرصت دارند تا با مراجعه به سامانه بچه های مسجد به نشانی bachehayemasjed.ir نسبت به ثبت نام و ارسال آثار خود اقدام کنند.

 

کد خبر 1266556

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha