پویش امام رضا (ع) در استان سمنان راه اندازی می شود

فلاح لاله زاری گفت: درآستانه دهه کرامت پویش امام رضا (ع) استان سمنان راه اندازی می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، فرشید فلاح لاله زاری- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان در نشست کارگروه فضای مجازی استان سمنان ضمن بیان اینکه استان سمنان و واقع شدن آن بین دو حرم حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) و حضرت معصومه (س)  به بین الحرمین معروف است گفت: برنامه های متنوعی به مناسبت دهه کرامت در این استان برگزار خواهد شد که راه اندازی پویش امام رضا (ع) یکی از این برنامه ها است.

 

وی با تأکید براینکه بزرگترین و مهمترین رسالت ما در گرامیداشت دهه کرامت، فرهنگ سازی بر مبنای اصول اعتقادی و معنوی و توسعه سطح معرفتی مردم نسبت به اهل بیت(ع) است،ادامه داد: بهره گیری از ظرفیت پر برکت دهه کرامت برای نشر فرهنگ اهل بیت (ع) و ولایت در جامعه بویژه قشر جوان بسیار تأثیر گذار است.

 

فلاح لاله زاری به روز دختر در دهه کرامت اشاره داشت وافزود: پویش «پدر، دختری» از دیگر فعالیت ها به مناسبت دهه کرامت است که در استان سمنان اجرایی می شود.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با اشاره به تاثیر فضای مجازی در توسعه و ترویج فرهنگ رضوی و دینی در جامعه بر لزوم هم پوشانی فعالیت ها و پرهیز از موازی کاری در این عرصه اظهارداشت: باید از این ظرفیت نهایت بهره را ببریم و بحث نشاط اجتماعی نباید در این برنامه ها فراموش شود.

 

در نشست کارگروه فضای مجازی استان سمنان که به ریاست مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سمنان و حضور نمایندگان دستگاههای مختلف در سالن جلسات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان برگزار شد در خصوص برنامه های دهه کرامت، روز دختر، سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر قهرمان بحث و تبادل نظر و تصمیماتی اتخاذ شد.

کد خبر 1266567

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha