همت نوجوان ۱۲ ساله مسجدی، بچه های روستای قره خانبندی را میهمان قاب سینما سیار کرد

انیمیشن بلند سینمایی «لوپتو» با تلاش‌های یک نوجوان ۱۲ ساله مسجدی و همت کانون اندیشه مسجد حضرت رسول صلی الله علیه وآله وسلم برای ۴۰ تن از کودکان و نوجوانان روستای قره خانبندی بجنورد اکران شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی و به نقل از روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی؛ انیمیشن بلند سینمایی "لوپتو" به همت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی و کانون فرهنگی هنری اندیشه مسجد حضرت رسول صلی الله علیه وآله وسلم روستای قره خانبندی، برای تعدادی از کودکان و نوجوانان این روستا به نمایش درآمد.
 

حجت الاسلام «حبیب الله پاکدامن» مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد خراسان شمالی نیز در این اکران حضور داشت.


این اکران با استقرار قابلیت سینما سیار و البته تلاش ها و همت "مصطفی ایزانلو"، نوجوانی 12 ساله از اهالی این روستا انجام شده که او اتفاقی با مسئول سینما سیار که برای جلسه ای به روستا آمده بود، آشنا شد و  در گفتگویی صمیمانه به هم قول دادند تا مصطفی دوستانش را پای تماشای فیلم بیاورد و مسئول سینما هم ابزار اکران را به روستا ببرد.


این نوجوان مسجدی، بلیط و تراکت تبلیغاتی تهیه و چاپ کرد و تا نانوایی روستا هم برای اطلاع رسانی برد؛ دوستانش آمدند و سینما سیار هم آمد.


 این نوجوان در پاسخ به اینکه چرا برای اکران فیلم در روستا  اینهمه اصرار و تلاش کرده،  گفت: سینما کمک می کند تا آدم ها با دیدن فیلم آگاه شوند.


تاکنون روستاهای گریوان بجنورد و شهرستان‌های گرمه، فاروج و مناطقی روستایی و مرزی از راز و جرگلان، بام و صفی آباد  و نقاطی از مناطق شهری بجنورد  شاهد استقرار سینمای سیار و اکران فیلم بودند.

کد خبر 1266575

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha