دیدار اعضای کانون خدمت رضوی بهشهر با خانواده شهید مدافع حرم سید سجاد خلیلی

طاطیان از دیدار اعضای کانون خدمت رضوی بهشهر از خانواده شهید مدافع حرم سید سجاد خلیلی خبر داد و گفت: این دیدار با هدف سرکشی و دیدار با خانواده شهدا در طول ماه برگزار شد.

علی طاطیان، دبیر کانون خدمت رضوی شهرستان بهشهر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از مازندران اظهار کرد: نهادینه کردن سیره و روش شهدا و گام نهادن در این مسیر وظیفه سنگینی است که برعهده داریم و برای این مهم باید با قوت وارد عمل شویم.

وی افزود: همه ما مدیون ایثار و ازخودگذشتگی‌های شهدای والامقام هستیم و پاسداشت نام و یادشان و دیدار با خانواده شهدا وظیفه ای مهم در قبال شهداست.

طاطیان از دیدار اعضای کانون خدمت رضوی بهشهر از خانواده شهید مدافع حرم سید سجاد خلیلی خبر داد و گفت: این دیدار با هدف سرکشی و دیدار با خانواده شهدا در طول ماه برگزار شد و جعفر مزیدها مسئول کانون ایثار و شهادت کانون خدمت رضوی بهشهر و تعدادی از اعضای کانون با همراهی مدیر دخانیات تیرتاش با خانواده شهید مدافع حرم سید سجاد خلیلی دیدار و گفتگو کردند.

دبیر کانون خدمت رضوی شهرستان بهشهر افزود: ایثارگری و فداکاری‌های شهدا موجب بالندگی و قدرتمندی ما در جهان شده است و امروز و در شرایط فعلی جامعه باید الگوسازی از شهدا برای نسل جدید و آشنایی آنان با سیره و روش شهدا مهمترین عملکرد ما در جامعه باشد.

وی یادآور شد: حرکت در مسیر شهدا و آشنایی با سیره و روش شهدایی با قوت در کانون خدمت رضوی بهشهر در دستور کار است و به صورت مداوم این دیدارها برگزار می شود.

کد خبر 1266592

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha