تشکیل مجلس مردمی جهان اسلام برای تبیین حمایت‌های دروغین آمریکا  از حقوق بشر

عبدالغنی گفت: برای تبیین حمایت‌های دروغین ایالات متحده از حقوق بشر باید مجلس مردمی جهان اسلام تشکیل شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، حسن ابراهیم عبدالغنی امروز (پنجشنبه 21 اردیبشهت) در پنجمین کنفرانس بین المللی حقوق بشر آمریکایی از دیدگاه مقام معظم رهبری در گرگان گفت: مردم آفریقا معتقدند که مسیر ایالات متحده یک مسیر تروریستی است و برای تبیین حمایت‌های دروغین ایالات متحده از حقوق بشر باید مجلس مردمی جهان اسلام تشکیل شود.

 

نماینده سازمان حقوق بشر در آفریقا افزود: با تشکیل این مجلس معیارهای دوگانه ایالات متحده به منظور بهره مندی مردم جهان اسلام تبیین می شود.

 

وی پیشنهاد کرد: با اقتدا به ولی امر مسلمین مردم برای این مجلس فرا خوانده شوند تا همه در زمینه جهاد تبیین، جنایت‌های آمریکا علیه حقوق بشر به عنوان بزرگترین حامی دروغین حقوق بشر را برملا کنند.

 

عبدالغنی با بیان اینکه آمریکا خود را مدعی اول تصمیم گیری در سیاست‌های مختلف هر کشوری می داند، گفت: در واقع او با سیاست‌های خود علیه هر کشوری در ابعاد مختلف دخالت می‌کند.

 

وی، رصد و پیگیری جمع آوری امضاهای مردمی و شخصیتی از طریق موسسات و هیئت های مختلف در کشورهای اسلامی را از راهکارهای تشکیل این مجلس برشمرد و افزود: عناصر مهم این مجلس باید نخبگان فعال در موسسات و فعالیت‌های مردمی جهان اسلام و مشغول به کار تبیینی در موسسات رسمی باشند.

 

نماینده سازمان حقوق بشر در آفریقا ادامه داد: فعالیت‌های این مجلس باید در هر جامعه‌ای متناسب با نیازهای آن جامعه و به صورت میدانی باشد و فعالیت ها به صورت مرحله ای و راهبردی انجام شود.

 

وی با اشاره به نظریه نقش بانوان در جامعه، تاکید کرد: باید از بانوان در این مجلس و جهاد تبیین در تمام کشورهای اسلامی مورد هدف آمریکا استفاده شود.

 

 

 

کد خبر 1266599

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha