حضور ۴۰۰ معلم در طرح افسران سپاه پیشرفت همزمان با هفته بسیج سازندگی

هنری گفت: همزمان با هفته بسیج سازندگی ۴۰۰ معلم خراسان جنوبی در طرح افسران سپاه پیشرفت(جهاد علمی آموزشی) شرکت کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، مهدی هنری- مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی- امرز پنجشنبه (۲۱ اردیبهشت) در حاشیه بازدید از گروه‌های جهادی افسران سپاه پیشرفت در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: طرح افسران سپاه پیشرفت با همکاری آموزش و پرورش با هدف کمک به آموزش پیش‌بینی شده است.

 

وی با اشاره به برگزاری اردوی جهادی سپاه پیشرفت همزمان با هفته بسیج سازندگی در مدارس مهرشهر بیرجند، افزود: در این راستا با شناسایی و استفاده از ظرفیت معلم‌هایی که علاقه‌مند به فعالیت جهادی هستند بحث آموزش دانش آموزانی که به هر دلیلی مشکل آموزش داشتند پیگیری می‌شود.

 

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی بیان کرد: این فعالیت‌ها به صورت داوطلبی و جهادی با هدف کمک به بحث آموزش پیگیری شده و تاکنون ۴۰۰ معلم در این طرح اعلام آمادگی کردند.

 

هنری با اشاره به اینکه طرح جهادی افسران سپاه پیشرفت به صورت الگویی در خراسان جنوبی آغاز شده است، افزود: در این خصوص پیش‌بینی‌های لازم انجام شده که با همکاری بسیج سازندگی طرح به عنوان یک طرح الگویی در استان ارائه شود.

 

وی ادامه داد: باتوجه به تجربه خوب و اثربخشی که در این مدت داشته بتواند به عنوان طرح برتر کشوری توسعه پیدا کند و در تمامی استان‌ها شاهد گسترش طرح باشیم.

 

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی با بیان اینکه بحث آموزشی به مقاطع دیگر نیز بسط و گسترش خواهد یافت، گفت: به زودی جلسه ای در این راستا با حضور سردار سلیمانی برگزار و این طرح به عنوان طرح جهاد علمی و آموزشی در سطح کشور گسترش پیدا خواهد کرد.

 

 

 

 

 

کد خبر 1266600

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha