۲۵ شهید و  ۷۶ زخمی/ حمله جنگنده‌های صهیونیستی به نوار غزه ادامه دارد

اشغالگران صهیونیستی برای سومین روز متوالی حملات خود به نوار غزه را ادامه می دهند که از آغاز این حملات تاکنون ۲۵ نفر شهید و ۷۶ نفر زخمی شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از المیادین، اشغالگران صهیونیستی برای سومین روز متوالی حملات خود به نوار غزه را ادامه می دهند که به افزایش آمار شهدا و زخمی منجر شده است.

 

برهمین اساس، منابع پزشکی اعلام کردند که آمار شهدا پس از شهادت سه فلسطینی در بامداد امروز پنجشنبه به 25 شهید رسیده است.

 

این منابع اعلام کردند: شش کودک و سه زن در میان شهدا وجود دارند. همچنین تعداد زخمی ها به 76 نفر افزایش یافته است که از این تعداد 21 نفر کودک و هشت نفر زن هستند.

 

جنگنده‌های صهیونیستی هدف قراردادن منازل فلسطینی‌ها و اهداف دیگر را ادامه می دهند، به طوری که به تخریب جزئی و کلی این اهداف منجر شده است و تعداد منازل تخریب شده به 14 منزل رسیده است.

 

مقاومت فلسطین دوباره پرتاب راکت و موشک به سمت سرزمین های اشغالی فلسطین را از سرگرفته است. به طوری که صدای آژیر خطر از بامداد امروز به دلیل شلیک راکت و موشک به کیسوفیم شنیده می شود. این درحالی است که گنبد آهنین برای مقابله با موشک‌ها مقاومت تلاش می کند.

 

رسانه‌های صهیونیستی امروز اعلام کردند: پنج موشک امروز و نزدیک به 500 موشک روز گذشته از نوار غزه به سمت سرزمین های اشغالی پرتاب شده است.

 

این رسانه‌ها گزارش دادند که پس از ترور مسئول واحد موشکی گردان‌های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی، نهادهای امنیتی و نظامی برای واکنش گسترده از سوی جنبش جهاد اسلامی آمده می شوند.

 

کد خبر 1266628

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha