رونمایی از ۲ کتاب دشمن شناسی و حقوق بشر در گرگان/ نفرات برتر مقالات کنفرانس معرفی شدند

همزمان با برگزاری پنجمین کنفرانس بین‌المللی حقوق بشر آمریکایی از دیدگاه مقام معظم رهبری در گرگان، امروز (پنجشنبه ۲۱ اریبهشت) از دو عنوان کتاب با محورهای دشمن‌شناسی و حقوق بشر رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، همزمان با برگزاری پنجمین کنفرانس بین‌المللی حقوق بشر آمریکایی از دیدگاه مقام معظم رهبری در گرگان، امروز (پنجشنبه 21 اریبهشت) با حضور مشاور رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی، نماینده ولی‌فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان، استاندار گلستان، رئیس جامعه المصطفی العالمیه و سایر مسئولان از دو عنوان کتاب با محورهای دشمن‌شناسی و حقوق بشر رونمایی شد.

 

کتاب «دشمن‌شناسی از دیدگاه قرآن» توسط حجت‌الاسلام والمسلمین سیدکمال حسینی، رئیس جامعه المصطفی العالمیه واحد گلستان‌ و کتاب «افول آمریکا از دیدگاه رهبر معظم انقلاب» توسط اسماعیل دانش و حسن مسلمی نوشته شده است.

 

 

همچنین در این مراسم از نویسندگان و محققان برتر ارائه کننده مقاله در این کنفرانس بین المللی تجلیل شد.

 

در این مراسم از اسماعیل خلیفه از ایران، سیدمسعود سادات عثمانی از کشور افغانستان و ایوب خدایی‌نظر  از کشور تاجیکستان به عنوان ارائه کنندگان مقالات برتر تقدیر شد.

 

همچنین در این مراسم از محمدجنید شیرزاد از کشور پاکستان، ابوالفضل حسام از ایران و نصیراحمد صالح از کشور افغانستان به عنوان شایسته تقدیر در بخش ارائه مقاله تجلیل صورت گرفت.

 

 

کد خبر 1266631

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha