برگزاری حضوری مسابقات قرآنی مدهامتان تاثیر دوچندان دارد

مدیرعامل اتحادیه قرآنی سیستان و بلوچستان گفت: اگر مسابقات قرآنی مدهامتان از حالت مجازی به صورت حضوری برگزار شود قطعا تاثیر آن بر مخاطبان و افراد جامعه دوچندان خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زاهدان و به نقل از روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری سیستان و بلوچستان،اسحاق کشاورز مدیرعامل اتحادیه قرآنی سیستان و بلوچستان و مدیر موسسه نور الثقلین زاهدان بیان داشت:  وقتی که آموزه های قرآن وارد جامعه ما شود قطعا ناهنجارهایی که وجود دارد از بین می رود.


وی با بیان اینکه قرآن خواندن فقط قرائت نیست، افزود: قرائت مقدمه ای برای درک مفاهیم قرآنی است و باید بدانیم که قرآن کریم از ما چه می خواهد.

 

مدیرعامل اتحادیه قرآنی سیستان و بلوچستان  با اشاره به اینکه در قرآن  روی اخلاقیات خیلی توجه شده است، یادآور شد: وظیفه ما این است که به سمت و سوی قرآن حرکت کنیم و مردم را به قرآن خواندن تشویق کنیم.

کشاورز با  تاکید بر اینکه جایگاههایی را برای سهل و آسان بودن آموزش برای مربیان قرآنی ایجاد کنیم، گفت: حدود 200 تشکل قرآنی در سطح  استان داریم که  این تشکل های قرآنی نیاز دارند که مسئولان به آنها توجه کنند تا تقویت بشوند و بتوانند خودشان را حفظ و برای جامعه برنامه داشته باشند.

 

وی به دیدار فعالان قرآنی با مقام معظم رهبری در اولین روز  ماه مبارک رمضان اشاره کرد و افزود: مقام معظم رهبری در این دیدار فرودند هر  مسجدی به پایگاه قرآنی تبدیل شود و درخواست ما از مساجد این است که به این سمت و سو حرکت کنند.

 

 مدیرعامل اتحادیه قرآنی سیستان و بلوچستان تصریح کرد:  اتحادیه موسسات قرآنی این آمادگی را دارد  از هر مسجدی هر چندنفر معرفی کنند دوره های تربیت معلم آموزشیاری دوره های قرآن کریم را برگزار کنیم که هر کدام در مساجد خودشان کار قرآنی را انجام دهند.

 

کشاورز نسبت به برگزاری مجازی مسابقات قرآن کریم انتقاد کرد و گفت:  اگر مسابقات قرآنی مدهامتان از حالت مجازی به صورت  حضوری برگزار شود قطعا تاثیر آن بر مخاطبان و افراد جامعه دوچندان خواهد بود.

کد خبر 1266635

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha