سازمان عفو بین الملل در ایرلند تجمعی علیه آپارتاید اسرائیلی در فلسطین برگزار کرد

سازمان عفو بین الملل در ایرلند تجمعی را علیه آپارتاید اسرائیلی در فلسطین با حضور تعدادی از اعضای پارلمان ایرلند به راه انداخت.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از خبرگزاری وفا، سازمان عفو بین الملل در ایرلند، تجمعی را برای مقابله با آپارتاید اسرائیلی علیه ملت فلسطین با حضور تعدادی از اعضای پارلمان ایرلند و «وهبه عبدالمجید» سفیر فلسطین در ایرلند برگزار کرد.

 

این تجمع به عنوان بخشی از مجموعه فعالیت‌های سازماندهی شده این سازمان در سراسر جهان با هدف افزایش آگاهی از رنج ملت فلسطین تحت اشغال اسرائیل و محروم کردن آنها از ابتدایی ترین حقوق قانونی شان حتی پیاده روی در اماکن عمومی برگزار شد.

 

بیش از 20 سازمان ایرلندی حامی حقوق ملت فلسطین و راهپیمایی علیه اشغالگران و همبستگی با فلسطینی‌هایی که صهیونیستها آنها را مجبور به ترک اماکن عمومی کردند، این تجمع را با عنوان « راهپیمایی علیه آپارتاید» برگزار کردند.

 

سناتور فرانسیس بلک، یکی از برگزارکنندگان این تجمع درباره راه اندازی کمپینی علیه آپارتاید سخنرانی کرد. این کمپین توسط سازمان عفو بین الملل راه اندازی شده است تا همه شهروندان ایرلندی بتوانند در پایان دادن به آپارتاید علیه مردم فلسطین شرکت کنند و صدای خود را به دولت ایرلند برسانند.

 

بلک تاکید کرد: مردم ایرلند حمایت خود را از ملت فلسطین ادامه خواهند داد و هرگز آنها را ناامید نخواهند کرد.

کد خبر 1266658

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha