دومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی با معرفی برترین ها به ایستگاه آخر رسید

شامگاه امشب (۲۱ اردیبهشت ماه) آیین اختتامیه دومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی جنوب کرمان در محل سینما رو باز میدان امام حسین (ع) شهر جیرفت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، شامگاه امشب (۲۱ اردیبهشت ماه) آیین اختتامیه دومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی جنوب کرمان در محل سینما رو باز میدان امام حسین (ع) شهر جیرفت برگزار شد.
بهرام مسلمی مهنی در این آیین، گفت: جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی جنوب کرمان در راستای اشاعه فرهنگ و سیره رضوی در جنوب کرمان جریان ساز بود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با بیان این مطلب که جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی دل های هنرمندان، علاقمندان، دلدادگان به اهل بیت (ع) را نزدیک تر کرد، افزود: این جشنواره  جنوب کرمان دل های عشاق با هر نگاه و سلیقه ای مشتاق امام رضا (ع) بودند چرا که در تمام آثار هنرمندان مهر و ارادت رضوی ساری و جاری بود.
وی خاطرنشان کرد: اهالی فرهنگ و هنر با خلق آثار فاخر هنری عشق خود را به اهل بیت (ع) مخصوصا به امام رضا (ع) ثابت کردند.
مسلمی مهنی با اشاره به این که جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی برکاتی برای جنوب کرمان بهمراه داشت، تصریح کرد: افزایش معرفت و شناخت نسبت به امام رئوف، ظهور و بروز استعدادهای خاص جنوب کرمانی و  حضور هنرمندانی از سطح کشور در این منطقه از برکات این جشنواره ملی بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان اظهار کرد: گر چه امشب پایان دومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی جنوب کرمان است اما بنده معتقدم این جشنواره تا رسیدن به نقطه ایده آل و آرمانی که به نوعی هدف اصلی بنیاد رضوی است، هنوز فاصله دارد بنابراین همت، تلاش، همراهی و مشارکت مسئولین را می طلبد که علاوه بر اعطای جوایز و معرفی برگزیدگان جشنواره، در جهت آموزش این استعدادهای شناخته شده نیز جشنواره همت بگمارند.

کد خبر 1266675

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha