افتتاحیه بیست و هشتمین جشنواره بین المللی شعر فارسی رضوی از جوار مزار سردار دلها

بیست و هشتمین جشنواره بین المللی شعر فارسی رضوی با حضور شاعران ملی و میهمانان جشنواره از مزار سردار دلها آغاز به کار کرد.

گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ بیست و هشتمین جشنواره بین المللی شعر فارسی رضوی، صبح جمعه(۲۲ اردیبهشت) با حضور شاعران ملی و میهمانان جشنواره از مزار سردار دلها آغاز به کار کرد.

 

 

 

محسن روحی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان در حاشیه آغاز به کار این جشنواره با بیان اینکه قدمت جشنواره شعر رضوی بیش از خود جشنواره بین المللی امام رضاعلیه السلام به پایه‌گذاری کرمان است.

 

 

وی با بیان اينکه در طول ۲۸ دوره برگزاری جشنواره شعر رضوی کرمانی ها تلاش کردند میزبان خوبی برای میهمانان امام رئوف باشند؛ وجه تمایز این دوره از جشنواره را تلاش برای مردمی کردن آن دانست.

 

 

روحی در همین باره به شعرخوانی شب گذشته شاعران منتخب این دوره از جشنواره در جمع زائران گلزار شهدای کرمان و در قالب بخش ویژه جشنواره یعنی خادم الرضایی حاج قاسم اشاره کرد.

 

 

وی گفت: امشب نیز محفل شعرخوانی عمومی در حسینیه مرحوم حاج ماشاءالله خدادادپور(شفایافته‌ی امام حسین علیه السلام و خادم الرضا) برگزار می شود.

 


 

بر اساس گزارش شبستان، اختتامیه این دوره از جشنواره که بیش از یک هزار اثر از شاعران به دبیرخانه آن وصول شده؛ شنبه شب(۲۴ اردیبهشت) با معرفی و تجلیل از برگزیدگان در تالار فرهنگ و هنر کرمان برگزار می شود.

کد خبر 1266697

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha