رجوع اتحادیه عرب به سوریه بیانگر عزت جریان مقاومت است

آیت الله فلاحتی در خطبه های نماز جمعه رشت اعلام کرد: رجوع اتحادیه عرب به سوریه بیانگر قدرت و عزت جریان مقاومت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، آیت الله رسول فلاحتی در خطبه های نماز جمعه امروز(جمعه، ۲۲ اردیبهشت) در مصلی امام خمینی(رحمه الله) رشت در خصوص سالروز قیام میرزای شیرازی در لغو امتیاز تنباکو گفت: هرجا مردم در کنار روحانیت باشد پیروزی و عزت کشور حتمی است.
نماینده ولی فقیه در گیلان اظهار کرد: بعد از این واقعه دشمنان اسلام کانون قدرت دنیای اسلام را کشف کرد و برای جدایی مردم و روحانیت برنامه‌ریزی فراوان کرد.
امام جمعه رشت خاطرنشان ساخت: هرجا غیرت دینی مردم نشان داده شد برنامه های استعمار به ثمر ننشست.
وی در ادامه به عقب نشینی آمریکا از برجام اشاره داشت و گفت: آمریکا فهمیده از برجام چیزی نصیبش نمی شود و از برجام کنار رفت اما اکنون ایران با قدرت از حق خود دفاع می کند.
فلاحتی اذعان کرد: امروز ایران غنای سوخت هسته‌ای را به ۶۰ درصد رسانده است.
وی همچنین در خصوص برقراری ارتباط اتحادیه عرب با سوریه گفت: بازگشت و رجوع اتحادیه عرب به سوریه بیانگر قدرت و عزت جریان مقاومت است.
نماینده ولی فقیه در گیلان  یادآور شد: سوریه ۱۲ سال با ارتجاع عرب و قداره کشان استکبار و استعمار مبارزه کرد و در خط مقدم مبارزه با داعش بود.
وی تاکید کرد: رجوع اتحادیه عرب به سوريه یک پیروزی بزرگ برای ايران است چرا که ایران حامی بزرگ سوریه بوده است.
آیت الله فلاحتی به سالگرد اشغال فلسطین اشاره و اظهار کرد: کشورهای عرب ۶ روز هم نتوانستند در برابر اسرائيل مقاومت کنند اما امروز تنها جریان مقاومت در غزه اسرائیل را به ستوه آورده است.

کد خبر 1266720

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha