کارگاه تبیین الگوی سوم زن مسلمان در خراسان جنوبی برگزار شد

کارگاه های تخصصی روش تحلیل، تبیین گری دستاوردهای انقلاب اسلامی و تبیین الگوی سوم زن مسلمان در خراسان جنوبی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، مسئول بسیج جامعه زنان خراسان جنوبی گفت: به منظور شبکه سازی و توانمندسازی تبیین گران روایت انقلاب اسلامی و تبیین الگوی سوم زن مسلمان کارگاه های تخصصی آموزش، مهارت روش تحلیل در بیان روایت انقلاب و تبیین گری الگوی سوم زن مسلمان در سطح استان اجرایی می‌شود.

 

فاطمه بصیری پور افزود: پیرو فرامین مقام عظمای ولایت، با توجه شرایط روز جامعه، علاقه مندی و نیاز نوجوانان و جوانان به شناخت صحیح از روایت انقلاب طول چهل سال، دستاوردها و نقش آنان در گام دوم انقلاب سلسه نشست های معرفتی، بصیرتی جهادتبیین برای همه بانوان در اقشار بسیج برنامه ریزی شده است.

 

وی ادامه داد: طی نشست های احصاء مسائل و اندیشه ورزی با نخبگان لزوم نشست های هم اندیشی تبیین گران، توانمندسازی و تربیت مدرسان با رویکرد جهادتبیین در قشر بانوان مطرح شد و این برنامه براساس ظرفیت های بومی استان اجرا می‌شود.

 

وی افزود: در این کارگاه ها اساتید، فرهنگيان، طلاب، جامعه پزشکی، نخبگان محلات و سایر افراد علاقه مند امکان ثبت نام و حضور دارند و از اساتید فرهیخته استان جهت حضور در کارگاه ها و ارائه مباحث دعوت می شود.

 

مسئول بسیج جامعه زنان خراسان جنوبی  اضافه کرد: این دوره ها ویژه خواهران و با همکاری مجموعه سپاه انصارالرضا علیه السلام استان خراسان جنوبی به صورت مستمر برگزار می شود.

 

 

 

کد خبر 1266750

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha