جشنواره قرآنی مدهامتان شاخص برنامه های کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز است

حجت الاسلام شکری با اشاره به اینکه جشنواره قرآنی مدهامتان شاخص برنامه های مساجد است گفت: هم اندیشی و هم افزایی به منظور اجرای برنامه های منسجم با نگاه احیاء مسجد تراز اسلامی از اهداف برنامه های کانون های فرهنگی هنری مساجد است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، حجت الاسلام کاظم شکری طی نشست هفتگی که شنبه ۲۳ اردیبهشت در ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز برپا شد گفت: هم اندیشی و هم افزایی به منظور اجرای برنامه های منسجم با نگاه احیاء مسجد تراز اسلامی از اهداف برنامه های کانون های فرهنگی هنری مساجد است. 

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز افزود: جشنواره قرآنی مدهامتان شاخص برنامه های کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز است.

 

به گفته وی، محوریت نشست ویژه برنامه اوقات فراغت، جشنواره قرآنی مدهامتان و دهه کرامت گویای اهداف کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز در نیمه سال جاری است. 

 

 

تدوین ویژه برنامه اوقات فراغت مبتنی بر دفترچه ای که سال گذشته طرح ریزی شد برای سال جاری نیز پیش بینی می شود که مبتنی بر آن نسبت به روند برنامه های فرهنگی هنری مساجد تـأکید می شود.

 

وی توضیح داد: ضرورت هم افزایی و هم اندیشی میان کارشناسان ستاد و تقویت روحیه همکاری و همدلی، توجه به صنعت گردشگری به ویژه گردشگری روستایی به منظور اجرای طرح اوقات فراغت از جمله مسائلی است که باید نسبت به آن توجه شود.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز در پایان خاطرنشان کرد: تشکیل یک کارگروه ویژه به منظور برپایی اوقات فراغت، جذب منابع مالی و در نهایت برپایی هرچه بهتر شانزدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

 

 

کد خبر 1266780

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha