حماسه سوم خرداد با وحدت و همدلی نیروهای مسلح و پشتیبانی و ایثار مردم رقم خورد

فرماندار شهرستان قرچک گفت: حماسه سوم خرداد با وحدت و همدلی نیروهای مسلح و پشتیبانی و ایثار مردم رقم خورد و اهمیت پاسداشت سوم خرداد کمتر از دهه فجر نیست.

به گزارش خبرگزاری شبستان  از شهرستان های استان تهران، جلسه هماهنگی و برنامه ریزی بزرگداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر در شهرستان قرچک به ریاست فاتحی نژاد و با حضور میری زاده معاون سیاسی فرمانداری، خرمی شریف شهردار، سلطانی فرمانده سپاه ناحیه، خرمی شریف شهردار، غلامی دادستان، قیصرپناه بخشدار و جمعی از مسئولین و روسای ادارات و نهادهای شهرستان در سالن جلسات فرمانداری  پیش از ظهر امروز شنبه(۲۳ اردیبهشت) برگزار شد.
 
علیرضا فاتحی نژاد فرماندار شهرستان قرچک در این جلسه با اشاره بر اهمیت سالروز فتح خرمشهر گفت: حماسه سوم خرداد با وحدت و همدلی نیروهای مسلح و پشتیبانی و ایثار مردم رقم خورد.
 
وی با بیان اینکه سوم خرداد نقطه عطف پیروزهای دفاع مقدس است افزود: یادآوری فتح الفتوح سوم خرداد و جواب دندان شکنی که دشمنان از رزمندگان اسلام خوردند، هر ایرانی آزاده و غیور را به وجد می آورد.
 
فرماندار قرچک با تاکید بر ضرورت تبیین سوم خرداد برای نسل جدید بیان داشت: اهمیت پاسداشت سوم خرداد کمتر از دهه فجر نیست وباید با همان شور و شکوه و تعامل و هماهنگی همه دستگاه های اجرایی شهرستان برنامه ریزی و برگزار شود.
 
لازم به ذکر است، غبارروبی مزار شهدا، دیدار و تجلیل از خانواده های معزز شهدا و ایثارگران و رزمندگان، برگزاری مسابقات متنوع فرهنگی هنری ورزشی، برگزاری همایش بزرگداشت سوم خرداد با حضور دهه نودی ها و اقشار مختلف مردم، زنگ مقاومت در مدارس از مهمترین برنامه های بزرگداشت سالروز فتح خرمشهر در شهرستان قرچک است.

کد خبر 1266822

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha