پیکر پاک شهید «اسداللهی» در بیرجند تشییع می شود

مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران بیرجند گفت: پیکر پاک و مطهر شهید محمدرضا اسداللهی فردا ساعت ۸ صبح در محل مسجد امام حسین(ع) بیرجند تشییع خواهد شد.

مجتبی مطهری فر- مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران بیرجند- در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی اظهار داشت: مراسم تشیعع شهید محمدرضا اسداللهی از شهدای نیروی انتظامی فردا در شهرستان بیرجند برگزار می شود.

 

وی در ادامه بیان کرد: این مراسم با حضور باشکوه مردم و مسئولان استان روز یکشنبه ۲۵ اردیبهشت ماه ساعت ۸ صبح در محل مسجد امام حسین(ع) بیرجند همراه با سخنرانی و مداحی برگزار می شود و بعد از اقامه نماز ظهر، پیکر پاک و مطهر این شهید بزرگوار بر روی دستان مردم شهیدپرور بیرجند تا میدان قدس تشییع خواهد شد. 

 

وی ادامه داد: سخنرانی مراسم بزرگداشت و تشییع شهید محمدرضا اسداللهی را حجت الاسلام کمالی، نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان جنوبی بر عهده دارند.

 

مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران بیرجند در خصوص محل تدفین شهید نیروی انتظامی گفت: پیکر پاک شهید محمد‌رضا اسداللهی پس از تشییع در شهرستان بیرجند به زادگاهش روستای کوچ از توابع بخش مرکزی جهت تدفین منتقل می شود.

 

مطهری فر در ادامه عنوان داشت: همزمان با روز شهادت امام جعفر صادق(ع) نیز مراسم سوم شهید محمدرضا اسداللهی در روستای کوچ با حضور مسئولان استانی برگزار خواهد شد.

 

گفتنی است شهید انتظامی محمدرضا اسدالهی سحرگاه پنجشنبه 21 اردیبهشت ماه در درگیری با قاچاقچیان و اشرار مسلح در استان هرمزگان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

 

 

کد خبر 1266823

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha