امیدافزایی در راس برنامه های دولت سیزدهم قرار دارد

حسین میرزایی گفت: دولت سیزدهم با امیدآفرینی و امیدافزایی در بین مردم در همه امورات کشور موفق بوده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال و بختیاری، محسن حسین میرزایی در شورای اداری شهرستان بروجن به میزبانی شهر نقنه از توابع این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: دولت سیزدهم با امیدآفرینی و امیدافزایی در بین مردم در همه امورات کشور موفق بوده است.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: انتخابات امسال مهم‌ترین انتخابات جمهوری اسلامی ایران در ۴۴ سال گذشته به شمار می‌رود.

 

حسین میرزایی افزود: برگزاری انتخابات در چهارمحال و بختیاری همانند دوره‌های قبل با سلامت و امنیت خواهد بود.

 

وی برنامه‌ریزی برای حضور پررنگ مردم پای صندوق‌های رای را ضروری دانست و افزود: حضور مردم پای صندوق‌های رای باید گسترده، پرشور و بانشاط باشد تا منجر به نااُمیدی دشمنان جمهوری اسلامی ایران شود.

 

به گزارش ایرنا، انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری به‌صورت همزمان در ۱۱ اسفندماه سال جاری برگزار می شود.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به شاخص‌های مهم و توسعه‌ای شهرستان بروجن اظهار داشت: پیشرفت و تعالی مناطق روستایی و شهری چهارمحال و بختیاری و کشور به وحدت، وفاق، همدلی و تعامل نیاز دارد.

 

وی گفت: چهارمحال و بختیاری و شهرستان بروجن استعدادها، پتانسیل‌ها و قابلیت‌های قابل‌توجهی دارد که باید از این توانمندی‌ها در راستای تسریع روند توسعه بهره‌گیری کرد.

 

حسین میرزایی از تلاش‌های بی‌وقفه مجموعه مدیران عضو شورای اداری شهرستان بروجن قدردانی و تاکید کرد: نگاه عداات ‌محور به امور مختلف با هدف انجام خواسته‌ها و نیازهای مردم به طور خاص در دستور کار مسئولان دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری و شهرستان بروجن باشد.

 

وی با اشاره به تهیه، تدوین و تصویب اسناد مرتبط با آسیب‌های اجتماعی در چهارمحال و بختیاری گفت: اجرایی شدن این سندها منجر به کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود.

 

کد خبر 1266882

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha